Polska Federacja Turystyki Wiejskiej „Gospodarstwa Gościnne” działająca na rzecz popularyzacji i rozwoju turystyki na obszarach wiejskich została patronem honorowym Targów Agroturystyka.  Pierwsza edycja targów, które promują wypoczynek na łonie natury, odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia 2013 r. w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest firma Międzynarodowe Targi Polska.

Sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, należące do Sfinks Polska, przygotowały walentynkową ofertę specjalną. Klienci, którzy odwiedzą te restauracje 14 lutego, do każdego rachunku otrzymają kupon upominkowy upoważniający do 25-procentowego rabatu. Ze zniżki będzie można skorzystać przy kolejnej wizycie w dowolnie wybranej restauracji Sphinx, WOOK lub Chłopskie Jadło.

W warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska zorganizowana zostanie jubileuszowa, piąta edycja największych w Polsce targów dla branży cukierniczej i lodziarskiej - Expo Sweet 2013. Swoje najnowsze propozycje zaprezentują tu producenci i dystrybutorzy zaopatrujący cukiernie, kawiarnie, lodziarnie i piekarnie. Poza tym, targom towarzyszyć będą różnorodne mistrzostwa, które pozwolą wyłonić najlepszych polskich cukierników i lodziarzy. Przez trzy dni imprezy zorganizowane zostaną również ciekawe seminaria poświęcone zagadnieniom związanym z prowadzeniem biznesu w tym sektorze. Organizatorem targów, które odbędą się w dniach 19-21 lutego br. przy ul. Marsa 56c w Warszawie, jest Europejskie Zgrupowanie Interesów Gospodarczych Expo Sweet, zrzeszające przedsiębiorców działających na rynku cukierniczo-piekarskim.

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. Spot wizerunkowy Sphinxa będzie wyświetlany w 31 kinach znajdujących się w 28 miastach Polski. Kampania rusza 8 lutego i potrwa 3 miesiące.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, zwiększa sprzedaż dla znaczącego producenta wyrobów cukierniczych w Wielkiej Brytanii - firmy Haywood & Padgett. Po pierwszym zleceniu na 300 tys. opakowań w 2012 r. brytyjska firma zdecydowała się na kontynuowanie współpracy z Plast-Boxem i zamówienie kolejnej partii opakowań do swoich ciastek, które będą sprzedawane w sieci Tesco. Plast-Box szacuje, że wartość dostaw na rzecz Haywood & Padgett na koniec 2013 roku wyniesie ok. 1 mln zł.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, prognozuje na 2013 r. wzrost przychodów do 144 532 tys. zł, a nie jak wcześniej zakładano do 129 539 tys. zł. Według zaktualizowanej prognozy w bieżącym roku EBITDA ma wynieść 17 795 tys. zł, zysk brutto 7 672 tys. zł, a  zysk netto 6 550 tys. zł.

Ponad 1030 wyrobów znajduje się obecnie na liście tradycyjnych produktów w Polsce. Są wśród nich m.in. produkty mleczne i mięsne, warzywa i owoce, wyroby piekarnicze, ale też miody, napoje, a nawet gotowe dania. Co więcej, na liście wciąż przybywa nowych artykułów, co wiąże się z coraz większą modą wśród Polaków na tradycyjne wyroby i popularnością filozofii „slow food”. Tego typu produkty będą prezentowane na II Targach Produktów Regionalnych Regionalia, które odbędą się w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. W ten sposób lokalni producenci mogą promować swoje produkty na szeroką skalę wśród tysięcy klientów, w tym wśród przedstawicieli sieci handlowych, restauracji i sklepów ze zdrową żywnością. Wydarzenie odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia br. przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Sphinx – sieć restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska – przygotował dla klientów ofertę pod hasłem „Wielki powrót shoarmy”. W ramach tej promocji goście restauracji mogą zamówić shoarmę z napojem w atrakcyjnej cenie. Oferta obowiązuje do 10 lutego br.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, wprowadził do oferty nowe okrągłe wiadra jednoobrzeżowe o pojemności 12, 25 i 33L. Ich konstrukcja spełnia wymagania UE dotyczące przechowywania produktów spożywczych, a także ułatwia paletyzację w procesie napełniania i w transporcie. Nowością w ofercie Plast-Boxu jest też możliwość aplikacji etykiet IML na okrągłym wiadrze 17,5L typu 11-1750 BIS. Rozszerzenie oferty produktowej jest efektem sfinalizowania przez spółkę kolejnego etapu procesu inwestycyjnego zaplanowanego na lata 2012-2013.

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska w Warszawie od stycznia do grudnia 2012 roku odwiedziło ponad 186 tys. zwiedzających. W tym okresie na terenie obiektu odbyło się 260 różnorodnych wydarzeń, z czego 25 stanowiły imprezy targowe, które gromadzą zazwyczaj tysiące osób, a ponad 160 - konferencje, seminaria, kongresy i szkolenia. Dodatkowo w centrum zorganizowano też przeszło 70 różnych eventów, konkursów, koncertów i pokazów. W kalendarzu MT Polska na 2013 rok pojawiło się już 25 dużych imprez wystawienniczych, w tym trzy nowe przedsięwzięcia.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.

W dniach 19-21 kwietnia 2013r. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie odbędą się już po raz XVIII Targi Turystyki i Wypoczynku LATO, a razem z nimi: PREMIEROWA EDYCJA TARGÓW AGROTURYSTYKA oraz drugie Targi Produktów Regionalnych „Regionalia”. Podczas tych trzech imprez targowych zwiedzający będą mogli zapoznać się z szerokim wachlarzem regionalnych smakołyków, ciekawymi ofertami wypoczynku w gospodarstwach agroturystycznych oraz różnorodnymi propozycjami wyjazdów na okres wiosenno-letni. Co więcej, obok bogatej oferty prezentowanej na stoiskach, na zwiedzających przez trzy dni czekać będzie wiele atrakcji, w tym koncerty i występy taneczne, smakowite degustacje oraz różnorodne zabawy i konkursy.