Niezapomniana podróż do Państwa Środka, weekend w mazurskim hotelu Młyn Klekotki resort & spa, prawdziwie chińska uczta w chińskiej restauracji i wiele oryginalnych pamiątek – takie nagrody są do wygrania w konkursie „Moja podróż do Chin” organizowanym dla zwiedzających China Expo Poland 2012. By wziąć w nim udział należy podczas targów, do 21 września, odpowiedzieć na pytania dot. Chin i opisać znaną postać z Państwa Środka. Oprócz konkursu dla uczestników China Expo Poland planowanych jest wiele atrakcji, w tym pokazy i występy na scenie, a także liczne szkolenia i konferencje. Co więcej, na stoiskach zaprezentowana zostanie wszechstronna oferta chińskich producentów i eksporterów, począwszy od odzieży, obuwia czy upominków po meble i elementy wyposażenia wnętrz, a nawet materiały budowlane. II edycja China Expo Poland odbędzie się 20-22 września w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c. Wstęp na targi jest bezpłatny.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley. W kampaniach wokół nowych ofert wykorzystywane są materiały BTL - ulotki, plakaty, roll-upy i tzw. table standy. Dodatkowo informacje o promocjach znajdą się na stronie www.sphinx.pl oraz na profilu Facebook restauracji Sphinx, a w przypadku promocji „Szklanka gratis” również na fanpage’u Pepsi. Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez Practum Consulting. Promocja „Happy Hours” rozpoczyna się 16 lipca, natomiast „Szklanka gratis” oraz „Orbit” ruszają 18 lipca.

Niebanalne pomysły na niezapomniane eventy i szereg produktów, usług czy rozwiązań potrzebnych do organizacji różnorodnych imprez – to wszystko zostanie zaprezentowane podczas tegorocznych Targów Event 2012. To jedyne w Polsce wydarzenie tego typu, które w całości jest dedykowane przedstawicielom branży eventowej. Będzie dla nich okazją do zdobycia cennej wiedzy na temat rozwijającego się w Polsce rynku wydarzeniowego, zweryfikowania aktualnych trendów i nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Oprócz kompleksowej oferty produktów i usług, podczas targów nie zabraknie też spektakularnych pokazów atrakcji eventowych, które wzbogacą i ożywią niemal każde wydarzenie. IV Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów odbędą się w dniach 3-4 października w centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

WOOK - sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, specjalizująca się w kuchni chińskiej - wprowadziła nowe propozycje na lunch. W ramach tej oferty klienci mogą zamówić jeden z pięciu zestawów z napojem w cenie 15 zł. Z promocji lunchowej w sieci WOOK można skorzystać od poniedziałku do piątku, do godz. 14:30.

Zwiększanie dostępu do alkoholu nie spowodowało wzrostu negatywnych zjawisk takich jak śmiertelność czy przemoc uliczna, a co więcej, od kilku lat obserwowany jest spadek spożycia alkoholu w przeliczeniu na osobę – to tylko niektóre wnioski z najnowszego raportu, podsumowującego skutki stopniowego łagodzenia polityki alkoholowej w Szwecji, który został zaprezentowany w Parlamencie Europejskim. Autorzy analizy podkreślają też potrzebę zweryfikowania dotychczasowego modelu dostępu do alkoholu w Szwecji i dalszej liberalizacji prawa antyalkoholowego. Raport przygotowała organizacja Timbro – szwedzki think tank, propagujący idee wolnorynkowe.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, uruchamia 27 czerwca dwie nowe restauracje Sphinx - w Zduńskiej Woli i Książu Wielkim. Lokale działają na zasadzie franczyzy i są to pierwsze restauracje sieci otwierane w tych miejscowościach. W pierwszym półroczu 2012 r. pod szyldem Sphinx powstało łącznie 7 nowych restauracji.

RTS Widzew Łódź podpisał nową umowę z agencją reklamową Advert House, która odpowiada za kompleksową obsługę graficzną i kreacyjną klubu. Nowy kontrakt zakłada zwiększenie zakresu współpracy klubu z agencją, która będzie promowana m.in. poprzez kampanię internetową na stronie widzew.pl, ekspozycje reklamowe w strefach Hospitality oraz baner na koronie stadionu.

Warunki eksportu do Chin oraz importu towarów z Państwa Środka, negocjacje kontraktu z chińskimi partnerami czy też znaczenie różnic kulturowych w rozmowach biznesowych to tylko niektóre z zagadnień, jakie zostaną poruszone na konferencjach i szkoleniach organizowanych podczas dni eksportera i importera na targach China Expo Poland 2012. Dodatkowo w ramach Investment Business Meeting przygotowano prelekcje, w trakcie których omówione zostaną warunki inwestowania w Chinach. Z kolei dla zagranicznych gości zaprezentowane zostaną zasady inwestowania w Polsce. Druga edycja targów China Expo Poland 2012 odbędzie się w dniach 20-22 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi oraz udział w konferencjach, szkoleniach i wykładach jest bezpłatny.

Alkohol pije 85,5% dorosłych Polaków - wynika z badań nt. spożycia alkoholu w Polsce, zrealizowanych przez TNS OBOP na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Wśród konsumentów alkoholu jest więcej mężczyzn niż kobiet. Do spożywania trunków przyznało się 91% badanych panów, gdy 19% pań deklarowało, że są abstynentkami. Według badań najwięcej Polaków spożywających alkohol jest w grupie osób w wieku 18-24 lata (98%) oraz wśród mieszkańców największych miast (89%).

Sfinks Polska, spółka zarządzająca siecią Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzył nowy lokal w Krakowie. Jest to już piąta restauracja Sphinx działająca w stolicy Małopolski. Nowy lokal, prowadzony na zasadzie franczyzy, mieści się przy ul. Grodzkiej 9.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca siecią Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzyła pierwszy lokal w Zgierzu. Nowa restauracja mieszcząca się przy ul. Dąbrowskiego 20 prowadzona jest na zasadzie franczyzy. Sphinx w Zgierzu to czwarty lokal otwierany przez spółkę w tym roku i zarazem 93 restauracja działająca w ramach tej sieci.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otwiera 6 czerwca dwie nowe restauracje Sphinx. Będą to pierwsze lokale sieci w Kutnie oraz w Starogardzie Gdańskim. Obie restauracje Sphinx prowadzone są na zasadzie franczyzy.