Aż 98% gospodarstw domowych nie skorzystało z dostępnej od ponad 7 lat możliwości zmiany sprzedawcy prądu – wynika z danych URE. Jak pokazują badania zrealizowane na zlecenie Epower.pl przez PBS, 31% z nich nie wie, jak to zrobić, a 22% nawet nie ma świadomości, że istnieje taka możliwość. Blisko połowa (42%) klientów z gospodarstw domowych, które korzystają z energii elektrycznej na bazie starych umów, nie wie także, jakie korzyści może mieć ze zmiany sprzedawcy prądu.

Epower.pl, pierwszy w Polsce sprzedawca prądu wyłącznie przez Internet, rozpoczął kampanię radiową pod hasłem „Rewolucja w prądzie” informującą o oszczędnościach, jakie mogą osiągnąć firmy zmieniając sprzedawcę prądu na Epower.pl.  Spoty podkreślają kluczowe cechy oferty Epower: niską cenę za 1kWh, brak opłaty handlowej, możliwość zmiany sprzedawcy i podpisania umowy z Epower.pl w 15 min. oraz krótki 12-miesięczny okres trwania umowy. Kampania radiowa prowadzona jest w TOK FM oraz RMF Classic i potrwa do 22 listopada br. Jednocześnie Epower.pl rozpoczyna w tym tygodniu kampanię video mailingową, w której zostanie wykorzystany film przygotowany w ramach konkursu „Rewolucja w prądzie”.

Co dziewiąte gospodarstwo domowe chce zmienić dotychczasowego dostawcę energii elektrycznej – wynika z badań zrealizowanych przez PBS na zlecenie Epower.pl, nowego sprzedawcy prądu na polskim rynku. Wśród gospodarstw domowych, które dotąd nie zdecydowały się na taką zmianę, odsetek ten wynosi 11%. Według URE, w ciągu 7 lat dostawcę prądu zmieniło poniżej 2% klientów indywidualnych. W tej grupie - jak pokazują zrealizowane na rzecz Epower badania - zmianę dostawcy energii elektrycznej planuje już co piąte gospodarstwo domowe (21%), a 35% chciałoby takiej zmiany, ale powstrzymują je wysokie kary zapisane w umowie. Aż 64% gospodarstw domowych deklaruje, że umowę z nowym sprzedawcą podpisało na wiele lat. Epower chce zdobywać klientów oferując bardzo niskie ceny za energię elektryczną oraz proste jednoroczne umowy.