Porta logo

Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.

Porta logo

Marka Porta Drzwi została uznana za Złotą Budowlaną Markę Roku 2018 w kategorii „Drzwi wewnętrzne”. Znalazła się tym samym w gronie najwyżej cenionych przez profesjonalistów marek budowlanych. Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji firm wykonawczych.

Porta logo

Aż 43% osób, które dokonały zakupu drzwi w 2017 r. wybrało białe drzwi – wynika z danych sprzedażowych Porta, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. To wyraźne odwrócenie trendu silnie obecnego jeszcze kilka lat temu, kiedy osoby wykańczające lub remontujące wnętrza stawiały przede wszystkim na kolorystykę bazującą na drewnie, a na białe drzwi decydował się zaledwie co piąty nabywca (20%). Jednocześnie, Polacy najczęściej kupują drzwi w okleinie syntetycznej – stanowiły one aż 53% skrzydeł wewnętrznych sprzedanych przez Portę w 2017 r.

Porta logo

Marka Porta Drzwi została partnerem See Bloggers 2018 – największego wydarzenia dla twórców internetowych w Polsce. Na potrzeby imprezy przygotuje również wygodną i nowoczesną przestrzeń, na której nieszablonowo zaprezentuje drzwi, m.in. z funkcją ładowania telefonów. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się w dn. 23 – 24 czerwca w Łodzi.

Porta logo

Marcin Bąk, został dyrektorem produkcji grupy w Porta KMI Poland, będącej największym producentem drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. Do jego obowiązków należy nadzór nad produkcją prowadzoną w czterech polskich fabrykach należących do Porty.

Porta logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, w 2017 r. sprzedała ponad półtora miliona skrzydeł i ościeżnic. W efekcie grupa wypracowała obroty na poziomie 406,7 mln zł. To o 11% więcej niż rok wcześniej, kiedy sprzedaż wyniosła 365,9 mln zł. Znaczna część ubiegłorocznej sprzedaży (27%) pochodziła z eksportu. Na ten rok Porta zakłada dalszy wzrost przychodów.

Porta logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich. Kampania jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałość, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz PR. Kampania rozpocznie się 13 kwietnia i potrwa do połowy lipca br.

Porta logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, w 2017 roku zwiększył eksport o 18% w stosunku do roku poprzedniego, osiągając przychody ze sprzedaży zagranicznej w wysokości 109,2 mln zł. Drzwi Porta są obecnie sprzedawane w 20 krajach, m.in. w Czechach, Bułgarii, na Słowacji, Węgrzech, a także na wymagających rynkach Europy Zachodniej, na wschodzie kontynentu czy w Azji. Polski producent oczekuje dalszych wzrostów sprzedaży zagranicznej i osiągnięcia w ciągu kilku lat 40% udziału eksportu w przychodach grupy.