Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka gastronomiczna zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy Fabryka Pizzy, wprowadziła program „Franczyza za 1 zł”, w ramach którego istniejące restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal działający pod jedną z marek operatora. Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy wynosi 1 zł, w pierwszym roku nie trzeba ponosić kosztów pełnej  inwestycji, a partnerzy, którzy przekształcą lokal jeszcze w 2020 r. nie ponoszą opłaty wstępnej za know-how.

Dachser logo

Dachser, międzynarodowy operator usług logistycznych, wyznaczył nowego członka zarządu odpowiedzianego za finanse. Z dniem 1 stycznia 2021 r. Szwajcar Robert Erni przejmie stanowisko od Burkharda Elinga, który stanie na czele firmy rodzinnej. Erni rozpocznie okres wdrażania w struktury Dachser z początkiem września b.r. jako zastępca dyrektora.

Tikkurila logo

Już w wakacje „Domowe Rewolucje” będzie można oglądać na antenie głównej TVN. Znana projektantka Dorota Szelągowska przy wykorzystaniu farb Tikkurila przeprowadzi spektakularne metamorfozy w domach bohaterów wnętrzarskiego programu. Odcinki czwartego sezonu pokazywane będą w każdą sobotę o godz. 17.00 w TVN. Najbliższa emisja już 20 czerwca.

Dachser logo

Dachser Polska, globalny operator logistyczny, przeniósł się do nowo wybudowanego obiektu w Strykowie o powierzchni ponad 2 200 mkw. Znajduje się w nim krajowe biuro Dachser Polska oraz strykowski oddział firmy. Równolegle w podłódzkiej miejscowości trwa kolejny etap inwestycji Dachser –  rozbudowa magazynu przeładunkowego.

Jedynka logo

Marka farb Jedynka rozpoczyna ogólnopolską loterię – „Numer 1 w domu. Jedynka!”, w której do zdobycia są nagrody o łącznej wartości blisko 100 tys. zł. Główną wygraną stanowi samochód Opel Corsa Elegance wraz ze spersonalizowanym pakietem ubezpieczeniowym, zaś w ramach comiesięcznych i cotygodniowych nagród przewidziano karty premiowe z doładowaniem w wysokości 2 tys. zł i 500 zł. Loteria obejmuje 15 losowań. Pierwsze z nich odbędzie się już 25 czerwca br., ostatnie zaś 3 września br. By wziąć w nich udział wystarczy kupić jeden produkt z oferty Jedynka i zarejestrować się na stronie loterii.

Tikkurila logo

Osobiste przeżycia przywołujące miłe wspomnienia, mogą być doskonałym motywem przewodnim do stworzenia wyjątkowego, bardzo indywidualnego wnętrza. Serią filmów przedstawiających  historie różnych osób Tikkurila podpowiada, jak szczęśliwe chwile przenieść do domowych przestrzeni i w ten sposób zatrzymać je na dłużej. Inspiracją do zmiany może być odpowiedź na pytanie: „Jaki kolor ma Twoja historia?”

Beckers logo

Rozpoczęła się kampania marki Beckers prezentująca ściany naszych domów jako piękne tło dla codziennego życia. Od 1 czerwca br. 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na wybranych kanałach tematycznych.

Sfinks logo

Spółka gastronomiczna Sfinks Polska przystąpiła do programu Karta Dużej Rodziny. Dzięki temu osoby z rodzin wielodzietnych, które posiadają kartę, mogą skorzystać z 15-procentowej zniżki w restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło w całej Polsce. Są to pierwsze sieci restauracji z obsługą kelnerską w programie KDR.

Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, uruchomiła pod szyldem tej ostatniej sieci dwa nowe lokale. Jeden jest w ścisłym centrum Warszawy, a drugi, prowadzony przez franczyzobiorcę, działa w Piasecznie. W obu restauracjach można zamawiać dania także na wynos i z dowozem.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, ze względów bezpieczeństwa w dobie epidemii wprowadza menu w formie cyfrowej we wszystkich lokalach Sphinx i Chłopskie Jadło. To kolejne rozwiązanie przygotowane przez spółkę ukierunkowane na przeciwdziałanie COVID-19, a także zwiększanie bezpieczeństwa gości i pracowników w restauracjach.

Ekstraklasa logo

Rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/21 będą transmitowane także na terenie Rosji. Prawa do pokazywania wszystkich meczów nabyła MATCH TV - największa bezpłatna telewizja w tym kraju. Transmisje rozpoczną się już od bieżącej kolejki, w ramach której zaprezentowane zostaną mecze Piast Gliwice-Górnik Zabrze oraz Lech Poznań–Pogoń Szczecin, a także mecz Wisły Płock ze Śląskiem Wrocław.

Ekstraklasa logo

TZF Polfa, będąca najstarszym producentem leków w Polsce, została Partnerem Profesjonalnej Dezynfekcji rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.  W trwającym sezonie wyposaży wszystkie kluby oraz ligową spółkę w bezdotykowe dyspensery oraz płyny dezynfekujące ręce Trisept MAX w zamian za świadczenia promocyjne.