social media Jacek Yerka - Pełna miska

Pojawienie się mediów społecznościowych nieodwracalnie zmieniło reguły internetowej gry. Na Facebooku, Twitterze czy Instagramie często wygrywają nie wysokie budżety, a dobre pomysły – interesujące i zachęcające użytkowników do dialogu. Dwustronna komunikacja to jednak broń obosieczna – nierozważna polityka interaktywności czy niedostateczny monitoring publikowanych przez użytkowników treści może postawić firmę w obliczu konieczności łagodzenia kłopotliwych sytuacji.

W Practum posiadamy kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych. Wiemy, jak dobierać publikowane treści tak, by angażować użytkowników i maksymalizować efekty wizerunkowe, minimalizując jednocześnie ryzyko pojawiania się nieprzychylnych reakcji i opinii. Dokładamy wszelkich starań, by unikać sytuacji kryzysowych, a jeśli się one pojawią – potrafimy szybko działać.


PRaktykuje się...