Nie zgadzamy się z decyzją UOKiK nakładającą na nas 464 228 zł i 92 gr. kary. Nie zgadzalibyśmy się z tą decyzją nawet gdyby kara wynosiła 1 zł i zamierzamy zaskarżyć ją do sądu, ponieważ uważamy, że nie było podstaw do jej wydania. Polityka cenowa w naszych sieciach jest zgodna z przepisami, co potwierdzają też opinie prawne, jakimi dysponujemy. Decyzja Urzędu jest tendencyjna i pozbawiona obiektywnej oceny i jak sam Urząd napisał w komunikacie dla dziennikarzy - bezprecedensowa. Dlatego jedyną reakcja może być zaskarżenie.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, systematycznie zwiększa eksport do Francji. W 2012 roku dostarczył tam ponad 1,8 mln opakowań, co stanowiło wzrost o 21% w stosunku do poprzedniego roku. W pierwszym kwartale br. spółka zwiększyła sprzedaż na ten rynek o kolejne 23% i spodziewa się wzrostów na podobnym poziomie w kolejnym kwartale. W okresie pierwszych trzech miesięcy br. Plast-Box odnotował wzrost udziału sprzedaży eksportowej w przychodach do poziomu 67,5%. Na koniec 2012 roku udział ten wynosił 62,3%.

Jak stworzyć event, który na długo zapadnie w pamięci? Skąd czerpać pomysły i gdzie szukać podwykonawców do organizacji różnego rodzaju imprez? Jakie trendy obowiązują obecnie na rynku wydarzeń i dokąd zmierza branża eventowa? Odpowiedzi na te pytania będzie można znaleźć podczas V Targów Event, które odbędą się w dniach 2-4 października 2013 r. w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Targi Event to jedyne tego typu wydarzenie w Polsce, które kierowane jest wyłącznie do branży eventowej. Na uczestników czekać będą nowinki ze świata eventów, najnowsze rozwiązania techniczne, a także szereg produktów i usług potrzebnych do organizacji imprez. Co więcej, nie zabraknie widowiskowych pokazów i merytorycznych spotkań, dzięki którym będzie można zyskać fachową wiedzę na temat rynku.

W Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska po raz kolejny zorganizowana zostanie europejska wystawa produktów organicznych oraz konferencja networkingowa – Organic Marketing Forum. Z tej okazji do Warszawy przyjadą przedstawiciele branży z około 30 krajów. Podczas wydarzenia wystawcy prezentować będą szeroką gamę produktów ekologicznych, surowce naturalne, składniki i usługi. Na Organic Marketing Forum oprócz wystawy składa się również konferencja z udziałem ekspertów i przedstawicieli branży, warsztaty i sesje networkingowe oraz wyjazdy studyjne do przedsiębiorstw działających na rynku organicznym. Impreza odbędzie się przy ul. Marsa 56c w Warszawie w dniach 17-18 czerwca br., a ostatni dzień spotkania, 19 czerwca, zostanie przeznaczony na wizyty w firmach. Organizatorem wydarzenia jest EkoConnect.

Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kolejny etap kampanii porównawczej – tym razem hasłem przewodnim jest „Frisco Okazja”. Prowadzone dotychczas porównywanie cen do internetowego sklepu Tesco zostało rozszerzone o największych konkurentów. Frisco.pl regularnie analizuje ceny w innych e-supermarketach i typuje produkty objęte programem „Frisco Okazja”. W rezultacie ponad 3 tysiące produktów dostępnych we Frisco.pl zostało oznaczonych specjalnym znakiem wskazującym produkty tańsze niż u konkurencji. W e-sklepie znajduje się też sekcja www.frisco.pl/taniej-niz-myslisz poświęcona produktom z okazyjnymi cenami.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, uruchomił produkcję wiaderek o pojemności 1,18L typ 01BIS5 oraz dwóch rodzajów pokryw do nich – standardowej i do wiader foliowanych. Nowo wprowadzone do oferty opakowanie jest przeznaczone dla branży spożywczej, zwłaszcza dla spółek mleczarskich. Pierwsze partie tych pojemników zostały już zamówione przez klientów z Wielkiej Brytanii i Niemiec. Zdolność do stałego zapewnienia nienagannej jakości i bezpieczeństwa chemicznego oraz higienicznego tych i innych produktów Plast-Boxu została potwierdzona certyfikatem zgodności z normą ISO 9001:2008/HACCP. Słupski producent opakowań po raz kolejny pozytywnie przeszedł powtarzaną co trzy lata recertyfikację zgodności z normami ISO i HACCP.

W restauracjach Sphinx pod hasłem "Sezon na Sphinxa" ruszyła, w której do wygrania jest blisko 30,5 tys. nagród. Główną nagrodą jest 6 samochodów Skoda Citigo.

(…)

Wsparciem PR zajęła się agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Media2.pl, 3 czerwca 2013

http://media2.pl/reklama-pr/103142-Sphinx-z-wielka-loteria-i-kampania-marketingowa.html

P.R.E.S.C.O. GROUP, jeden z wiodących podmiotów działających na rynku obrotu wierzytelnościami detalicznymi w Polsce, zamierza w latach 2013-2016 umocnić pozycję w Polsce, rozpocząć ekspansję zagraniczną wchodząc na rynek rosyjski oraz rozszerzyć ofertę o nowe produkty. Rozwój ma być realizowany poprzez wzrost organiczny, jednak spółka nie wyklucza także fuzji i przejęć podmiotów z branży zarówno w Polsce, jak i za granicą. Zarząd P.R.E.S.C.O. oczekuje, że działania zaplanowane w ramach nowej strategii zaowocują do końca 2016 r. co najmniej 80-procentowym wzrostem przychodów oraz zysku netto w stosunku do wyników 2012 r.

W żłobku nr 1 przy ul. Grabowej 7 w Pile zagościli dziś pracownicy firmy P.R.E.S.C.O. Urządzali i porządkowali teren ogrodu przy placówce, gdzie kilka dni wcześniej zamontowane zostały ufundowane przez P.R.E.S.C.O. urządzenia do wyposażenia placu zabaw – huśtawka dla maluchów i tablica edukacyjna. Akcja zorganizowana została z inicjatywy P.R.E.S.C.O. w ramach pierwszego Dnia Dobroczynności, podczas którego pracownicy firmy angażują się w działania na rzecz lokalnej społeczności.

Umysł Milionera – pod takim hasłem w warszawskim Centrum MT Polska zorganizowane zostanie wyjątkowe seminarium motywacyjne. Poprowadzi je T. Harv Eker, światowej sławy ekspert w zakresie zarządzania finansami. Jest to największe tego typu show w Europie Środkowo-Wschodniej. Organizatorami wydarzenia są Akademia Inwestora Milewski & Partnerzy oraz Success Resources. Seminarium odbędzie się w dniach 17-19 maja br. przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

P.R.E.S.C.O. GROUP, jeden z wiodących podmiotów działających na rynku obrotu wierzytelnościami detalicznymi w Polsce, osiągnęła skonsolidowane przychody w wysokości 22,39 mln zł w pierwszym kwartale 2013 r., co stanowiło wzrost o 6,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W tym czasie skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej wyniósł 2,76 mln zł, a zysk netto 0,76 mln zł. EBITDA po pierwszych trzech miesiącach br. osiągnęła poziom 2,96 mln zł.

Grupa Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, osiągnęła w I kwartale 2013 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 40,14 mln zł wobec 41,01 mln zł w I kwartale 2012 r. Jednocześnie od stycznia do końca marca 2013 r. grupa wypracowała 4,5 mln zł skonsolidowanego zysku ze sprzedaży, co oznacza zwiększenie rentowności sieci restauracji o 22% w stosunku do analogicznego okresu 2012 r. Ponadto w I kwartale 2013 r. skonsolidowany wynik z działalności operacyjnej Sfinksa wyniósł (-)153 tys. zł, a wynik netto (-)1,58 mln zł. Świadczy to o znaczącej poprawie obu tych kategorii -  odpowiednio o 90% i 52% w stosunku do I kwartału 2012 r.