Tikkurila logo

Marka Tikkurila organizuje zajęcia dla studentów Wydziału Architektury Wnętrz w ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Pierwszym etapem jest część teoretyczna w formie prezentacji, kolejnym zajęcia warsztatowe, na których studenci poznają farby w praktyce. Z częścią teoretyczną studenci ASP będą mogli zapoznać się 18 października br., zajęcia praktyczne natomiast przewidziane zostały na grudzień. Podobny cykl szkoleń Tikkurila prowadzi również na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W planach jest też podobna współpraca z kolejną uczelnią w Polsce.

Jedynka logo

Uznawana za owoc jesieni jarzębina już od września zdobi parki i ogrody, czarując swym pięknym intensywnym kolorem. O tej porze roku warto jej barwę wprowadzić do domowego otoczenia, by na co dzień dodawała nam energii i motywowała do działania. Nastrojowe wnętrza w tonacji „Czar jarzębiny” marki Jedynka sprawią, że nawet w słotne dni trudno będzie poddać się jesiennej chandrze.

Tikkurila logo

Planujesz zmienić kolor ścian, ale nie wiesz, czy będzie pasował do Twoich mebli? Nie masz pomysłu na nowy wystrój albo boisz się, że wybrany odcień będzie zbyt ciemny? Nie pozwól, by takie wątpliwości ograniczały Twoje możliwości aranżacyjne. Dzięki Tikkurila ColorUp! kreatywność przenosi się w inny wymiar. Specjalna aplikacja umożliwia wielokrotne zmienianie i dopasowywanie odcieni ścian do każdego pomieszczenia. Wystarczy wgrać zdjęcie wnętrza i testować różnorodne konfiguracje kolorystyczne. Powstałe w ten sposób wizualizacje ułatwią wybór barw, które najlepiej oddadzą nasz indywidualny styl.

Lato obfituje w barwy, zapachy i emocje, które pozwalają człowiekowi nie tylko cieszyć się chwilą, ale także naładować akumulatory na słotne i zimowe dni. Dodaje witalności i optymizmu promieniami słońca, rozkwita na rabatach i drzewach, zachwyca smakami letnich owoców i warzyw. Jedynka podpowiada, jak dzięki odpowiednim kompozycjom kolorystycznym zatrzymać we wnętrzach letnią radość i energię.

Zaledwie co trzeci Polak (37%) postrzega swoje życie w jasnych lub kolorowych barwach, ponad połowa (51%) uważa je za stonowane, szaro-bure lub wręcz widzi je w czarnych kolorach – wynika z badania „Barwy życia Polaków”, zrealizowanego prze TNS na zlecenie marki Beckers. Jednocześnie, aż 72% Polaków deklaruje, że ich życiu mogłoby dodać barw szczęście i zdrowie bliskich. Dopiero na drugim miejscu znalazła się duża wygrana  w ”totka”– byłaby ona powodem do radości dla 63% Polaków. Aż 53% mieszkańców naszego kraju uznałoby swoje życie za bardziej kolorowe dzięki wyjazdowi na wakacje.

Tikkurila po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów konkursu Budowlana Marka Roku i otrzymała brązowe wyróżnienie w kategorii  „Farby dekoracyjne wewnętrzne". Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji prowadzonego wśród przedstawicieli firm wykonawczych.

Jak samodzielnie zabrać się do renowacji tarasu, przemalować glazurę w kuchni, odświeżyć metalową ramę łóżka czy stworzyć kreatywny pokój dla malucha lub nastolatka? Tikkurila na swoim kanale na YouTube opublikowała serię nowych filmów instruktażowych, w których eksperci prezentują krok po kroku, jak fachowo dokonać znaczącej zmiany w mieszkaniu lub wokół domu, przemalowując ściany z wykorzystaniem różnorodnych efektów czy remontując stare meble. Kluczem do sukcesu jest każdorazowo dobry pomysł, właściwy dobór produktów i odpowiednie przygotowanie powierzchni przed malowaniem.

Ruszyła kampania telewizyjna marki Beckers. Spoty pod hasłem przewodnim „Beckers… i życie nabiera barw” emitowane są od 6 czerwca w stacjach ogólnopolskich i na kanałach tematycznych. Stworzeniem kreacji zajął się Discovery Media Brand Partnership, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.