Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, zamierza zintensyfikować rozwój w 2013 roku. Spółka będzie otwierać kolejne restauracje, a także zwiększać możliwości sprzedażowe już działających. Co istotne, nowe lokale będą pojawiać się przede wszystkim w prestiżowych lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu. Na ten rok zaplanowano również dalsze zmiany w Chłopskim Jadle. Wyniki tej sieci za 2012 r. potwierdzają słuszność dotychczasowych działań. Rebranding i wdrożenie nowej oferty zaowocowały wzrostem EBITDA o 27,5%, obrotów o 10,2%, a także blisko 10-procentowym wzrostem średniego rachunku w stosunku do 2011 r. Na 2013 rok zaplanowano również prace nad konceptem WOOK, by przygotować tę sieć do dalszego rozwoju.

Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx”. Spoty przedstawiają nowości, jakie niedawno wzbogaciły kartę dań, zachęcając do ich spróbowania i skorzystania w ten sposób z najnowszej promocji. W ramach tej oferty do każdej nowości klienci otrzymują Pepsi gratis. Reklama telewizyjna będzie wsparta kampanią w kinach Helios. Spot będzie również dostępny na Sphinx.pl oraz na YouTube. Ponadto, kampanię będą wspierały działania promocyjne prowadzone w restauracjach, na fanpage sieci na Facebooku oraz mailingi. Elementem łączącym kampanię telewizyjną z komunikacją w restauracjach będą znaczki przypięte do szelek kelnerów – takie same, jak znaczki widoczne na szelkach kelnerów występujących w spocie reklamowym. Najnowsza kampania restauracji Sphinx jest organizowana we współpracy PepsiCo.

W restauracjach Sphinx, sieci zarządzanej przez Sfinks Polska, 1 marca pojawi się najnowsze lifestylowe Sphinx Menu z Mariuszem Czerkawskim na okładce. W obszernym wywiadzie znakomity polski hokeista opowiada o życiu na lodzie, nowej sportowej pasji, jaką jest golf, a także o ulubionych daniach. Nowe Sphinx Menu, które od piątku będzie dostępne we wszystkich restauracjach Sphinx, zawiera również ciekawe przepisy i porady kulinarne, a także wspomnienia z wyprawy do Egiptu.

Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, podpisała umowę z firmą Wine4you na dostawę win.  W efekcie w lokalach Chłopskie Jadło pojawiła się nowa karta win.  Wine4you jest wyłącznym dystrybutorem wybranych, prestiżowych marek wina w Polsce.

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wprowadza nowe menu. Znajduje się w nim 14 nowości, m.in. 3 rodzaje steków, ostre meksykańskie papryczki jalapenos, inspirowana egipską kuchnią kofta, a także makarony, dania z ryb, sałatki i desery. Gratką dla odwiedzających restauracje Sphinx w gronie rodziny lub przyjaciół będzie zestaw Sphinx Party zawierający wszystkie najpopularniejsze pozycje z karty dań. Nowe menu w zmienionej szacie graficznej będzie obowiązywać we wszystkich restauracjach Sphinx od 22 lutego br.

Restauracje WOOK, sieć należąca do Sfinks Polska, rozpoczęły Dni Kuchni Tajskiej. To nowa oferta obejmująca trzy dania charakterystyczne dla tradycji kulinarnej Tajlandii – pikantną zupę krewetkową, kurczaka w zielonym curry oraz tajski makaron z krewetkami. Dni Kuchni Tajskiej w WOOK są organizowane we współpracy z Ambasadą Królestwa Tajlandii.

Sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, należące do Sfinks Polska, przygotowały walentynkową ofertę specjalną. Klienci, którzy odwiedzą te restauracje 14 lutego, do każdego rachunku otrzymają kupon upominkowy upoważniający do 25-procentowego rabatu. Ze zniżki będzie można skorzystać przy kolejnej wizycie w dowolnie wybranej restauracji Sphinx, WOOK lub Chłopskie Jadło.

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. Spot wizerunkowy Sphinxa będzie wyświetlany w 31 kinach znajdujących się w 28 miastach Polski. Kampania rusza 8 lutego i potrwa 3 miesiące.