Popularna sieć restauracji Sphinx otworzyła restaurację w centrum handlowym Futura Park w Modlniczce. To już trzeci Sphinx otwarty w tym roku w Krakowie i okolicy. Zaledwie trzy tygodnie temu ruszyła restauracja tej marki w Bronowicach, a w maju sieć weszła do Galerii Krakowskiej. Dzięki temu obecnie w Krakowie i pobliżu stolicy Małopolski działa już osiem restauracji Sphinx, zaś w całej Polsce 93.

Restauracje Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło rozpoczęły wspólnie z Bonduelle akcję promocyjną. Na produktach Bonduelle sprzedawanych w sieci Carrefour znajdują się kupony o wartości 10 zł, które można zrealizować w restauracjach tych trzech marek do 31 marca 2014 r.

Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, sieci restauracji należące do Sfinks Polska, wprowadziły ofertę spotkań okolicznościowych. Goście, którzy będą chcieli zorganizować firmową wigilię czy inne spotkanie mają do wyboru kilka specjalnie skomponowanych zestawów dań. Oferta jest dostępna dla grup składających się z co najmniej pięciu osób i po uprzedniej rezerwacji terminu.

Już 30 listopada klienci nowo powstałej Galerii Bronowice będą mogli odwiedzić restaurację popularnej sieci gastronomicznej Sphinx. Na gości czekają rozmaite dania kuchni orientalnej i europejskiej, w tym kultowa shoarma, a także sezonowe propozycje, takie jak stek z australijskiego angusa czy chrupiące placki rösti z łososiem.

Sernik z jagodami i brownies z płatkami z belgijskiej czekolady to tylko niektóre z najnowszych słodkości, jakie można zamawiać w lokalach Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło. Te popularne sieci restauracji wprowadziły bowiem do oferty nową kartę z deserami, w której pojawiły się cztery propozycje lekkich ciast. Oferta dostępna jest we wszystkich lokalach trzech sieci do końca lutego 2014 r.

Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wejdzie do sWIG80. Decyzją Giełdy Papierów Wartościowych włączenie Sfinksa do indeksu nastąpi w wyniku kwartalnej korekty list uczestników, która będzie miała miejsce po sesji 20 grudnia 2013 r.

Grupa Sfinks Polska - do której należą sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło - po 9 miesiącach 2013 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 130,90 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 2,4%. W tym okresie grupa zanotowała także większy niż rok wcześniej zysk operacyjny – na poziomie 2,62 mln zł oraz poprawiła wynik netto o 7,65 mln zł, czyli o 84% r/r, w rezultacie po 9 miesiącach br. wyniósł on (-)1,47 mln zł. Na tle całego roku 2013 szczególnie dobry był III kwartał, w którym wypracowano skonsolidowany zysk netto w wysokości 722 tys. zł, co stanowi poprawę w stosunku do III kwartału ubiegłego roku o 1,66 mln zł. Pozytywne wyniki Sfinksa to zasługa głównie systematycznie rosnącej rentowności sieci restauracji oraz działań prosprzedażowych realizowanych w 2013 r.

Chłopskie Jadło, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wprowadza specjalną ofertę z gęsiną w roli głównej. Będzie ona dostępna od 11 listopada do 15 grudnia w ramach akcji „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina”, do której przystąpiła sieć. W tym czasie goście wszystkich restauracji pod szyldem Chłopskie Jadło będą mogli zamówić sałatkę z pieczoną piersią z gęsi oraz pieczoną gęś w sosie winno-pieczeniowym serwowaną wraz z dodatkami.