WOOK – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, specjalizująca się w kuchni chińskiej – wprowadza nową promocję „Szklanka Pepsi gratis” organizowaną we współpracy z Pepsi. Na jej potrzeby przygotowano tysiące 0,2 litrowych szklanek do rozdania.  Akcja w restauracjach WOOK potrwa do 23 września.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley. W kampaniach wokół nowych ofert wykorzystywane są materiały BTL - ulotki, plakaty, roll-upy i tzw. table standy. Dodatkowo informacje o promocjach znajdą się na stronie www.sphinx.pl oraz na profilu Facebook restauracji Sphinx, a w przypadku promocji „Szklanka gratis” również na fanpage’u Pepsi. Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez Practum Consulting. Promocja „Happy Hours” rozpoczyna się 16 lipca, natomiast „Szklanka gratis” oraz „Orbit” ruszają 18 lipca.

WOOK - sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, specjalizująca się w kuchni chińskiej - wprowadziła nowe propozycje na lunch. W ramach tej oferty klienci mogą zamówić jeden z pięciu zestawów z napojem w cenie 15 zł. Z promocji lunchowej w sieci WOOK można skorzystać od poniedziałku do piątku, do godz. 14:30.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, uruchamia 27 czerwca dwie nowe restauracje Sphinx - w Zduńskiej Woli i Książu Wielkim. Lokale działają na zasadzie franczyzy i są to pierwsze restauracje sieci otwierane w tych miejscowościach. W pierwszym półroczu 2012 r. pod szyldem Sphinx powstało łącznie 7 nowych restauracji.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca siecią Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzył nowy lokal w Krakowie. Jest to już piąta restauracja Sphinx działająca w stolicy Małopolski. Nowy lokal, prowadzony na zasadzie franczyzy, mieści się przy ul. Grodzkiej 9.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca siecią Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzyła pierwszy lokal w Zgierzu. Nowa restauracja mieszcząca się przy ul. Dąbrowskiego 20 prowadzona jest na zasadzie franczyzy. Sphinx w Zgierzu to czwarty lokal otwierany przez spółkę w tym roku i zarazem 93 restauracja działająca w ramach tej sieci.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otwiera 6 czerwca dwie nowe restauracje Sphinx. Będą to pierwsze lokale sieci w Kutnie oraz w Starogardzie Gdańskim. Obie restauracje Sphinx prowadzone są na zasadzie franczyzy.

Sphinx, jedna z najpopularniejszych sieci restauracji w Polsce, na czas nadchodzących mistrzostw wprowadza specjalne wkładki do menu „Poznaj mistrzowskie smaki”. Znajdą się w nich potrawy narodowe goszczących w Polsce drużyn. Mistrzowska wkładka będzie dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx od 8 czerwca do końca turnieju.