Sieć restauracji Sphinx - należąca do Sfinks Polska - nawiązała współpracę z Monolith Films, dystrybutorem filmowym wprowadzającym 21 lutego na ekrany polskich kin film „Pompeje”, opowiadający o mieście pogrzebanym przez wybuch Wezuwiusza. W ramach współpracy marka Sphinx otrzymała tytuł Patrona promocji i obecna będzie w spotach telewizyjnych reklamujących film. Jednocześnie goście sieci restauracji są zachęcani do wybrania się do kin na „Pompeje”. Sphinx przygotował 200 podwójnych wejściówek, które za pomocą konkursu na swoim profilu na Facebooku rozda fanom z całej Polski.

W ramach współpracy crosspromocyjnej sieci Sphinx z Monolith Films do 28 lutego film jest promowany w lokalach poprzez ulotki, podkładki na stół, a także spoty wyświetlane na restauracyjnych ekranach. Z kolei logo Sphinx obecne będzie na spotach telewizyjnych reklamujących „Pompeje”. Film wchodzi na ekrany kin w ilości ponad 100 kopii. Tym samym znajdzie się on w repertuarze niemalże wszystkich kin w Polsce.

- Nasze restauracje odwiedza wielu miłośników kina, których na pewno zainteresuje mający wkrótce swoją polską premierę film „Pompeje”. Monolith Films  wprowadzał na ekrany już wiele przebojów, a jego najnowsza kinowa propozycja wydaje nam się również atrakcyjna, dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę przy promocji tego filmu. Jest to także okazja dla nas, by w ramach kampanii marketingowej prowadzonej wokół filmu „Pompeje” zareklamować Sphinxa wśród widzów. Niektórzy będą mogli zobaczyć „Pompeje” w kinie za darmo, bowiem w organizowanym przez nas konkursie do wygrania jest kilkaset biletów. Wiele z naszych restauracji znajduje się w pobliżu kin, stąd obejrzenie tego filmu jest także dobrą okazją do zaplanowania miłego posiłku w Sphinxie przed, bądź po seansie - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.