W Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska już po raz czwarty zorganizowana zostanie Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów. Miłośnicy jednośladów na miejscu będą mogli zapoznać się z szeroką ofertą firm z branży motocyklowej, importerów skuterów, quadów czy akcesoriów motocyklowych. Ponadto podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną liczne nowości motocyklowe, w tym różnorodne modele jednośladów znanych marek debiutujące w sezonie 2012. Na uczestników czekać będą też atrakcyjne występy na scenie,  jak pokaz capoeiry oraz akrobatyka na szarfie.  IV Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów odbędzie się w dniach 2-4 marca 2012r. w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest firma Motoroni.

Widzew wprowadził obniżkę cen na zakup karnetów na rundę wiosenną. Tym sposobem kibice mogą nabyć stałą wejściówkę na stadion przy al. Piłsudskiego płacąc od 18 zł do nawet 70 zł mniej w zależności od trybuny. Do końca rundy na stadionie Widzewa odbędzie się jeszcze 6 spotkań ligowych, w tym 3 mecze hitowe – z Legią Warszawa, Lechem Poznań i Ruchem Chorzów. Ponadto, klub nadal oferuje różnorodne rabaty dla kibiców, w tym dla posiadaczy karnetów z ubiegłej rundy, dzieci, kobiet, seniorów i studentów, a także w ramach promocji „Jest nas coraz więcej”.

Zmniejszenie o 10% spożycia alkoholu - to nowy cel zaproponowany przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) w ramach zapobiegania chorobom niezakaźnym. Taki zapis uderza w kraje producentów alkoholu, wśród których jest także Polska, wytwarzająca najwięcej wódki w UE. Do 29 lutego 2012 r. polski rząd ma możliwość przekazania swojej opinii na temat roboczego dokumentu WHO, w którym znajduje się postulat zmniejszenia spożycia alkoholu. Brak aktywnej obrony branży odpowiedzialnej za ok. 17,3 mld zł wpływów budżetowych może oznaczać poważne straty dla polskiej gospodarki. Zmniejszenie wpływów akcyzy i wzrost alkoholowej szarej strefy to bowiem tylko niektóre możliwe skutki walki z legalną konsumpcją i produkcją alkoholu zamiast z jego nadużywaniem oraz nieodpowiedzialnym spożyciem.

Sieć restauracji Sphinx, zarządzana przez Sfinks Polska, przygotowała specjalną propozycję dla wszystkich zainteresowanych zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2012. Klienci zamawiając główne danie z menu z deserem i napojem mogą zebrać Kolekcję Kibica - segregator i pięć zeszytów poświęconych drużynom biorącym udział w Mistrzostwach. Dodatkowo na fanów futbolu czekają atrakcyjne rabaty, a także możliwość wygrania bonów, m.in. vouchera o wartości 2000 zł do wykorzystania w restauracjach Sphinx. Akcja promocyjna prowadzona pod hasłem „Sphinx – to nasza oficjalna restauracja kibica” potrwa do 1 lipca 2012 roku.

Przedstawiciele branży cukierniczej i lodziarskiej po raz czwarty spotkają się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska na targach Expo Sweet. W trakcie wydarzenia  zaprezentowana zostanie szeroka oferta producentów i dystrybutorów zaopatrujących cukiernie, kawiarnie, lodziarnie i piekarnie. Targom towarzyszyć będą różnorodne konkursy, podczas których będzie można podziwiać artyzm i sztukę rzemiosła cukierniczego i lodziarskiego w mistrzowskim wykonaniu, a także pokazy, prezentacje i degustacje. Organizatorem targów jest Europejskie Zgrupowanie Interesów Gospodarczych Expo Sweet, które zrzesza firmy działające w branży cukierniczo-lodziarskiej. Czwarta edycja imprezy odbędzie się w dniach  21-23 lutego 2012 roku w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Sobotni mecz Widzewa z Podbeskidziem Bielsko-Biała, który rozegrany zostanie na stadionie przy al. Piłsudskiego, kibice będą mogli obejrzeć z trybuny krytej oraz trybun C i D. Ze względu na trudne warunki pogodowe podczas tego spotkania nieczynne będą natomiast trybuny A6-A8 oraz B. Fani klubu, którzy kupili już bilety wstępu na zamknięte sektory zostaną przekierowani na miejsca na trybunie C, z wyłączeniem C+. W punktach gastronomicznych przy otwartych trybunach kibice będą mogli nabyć ciepłe posiłki. Jednocześnie po raz pierwszy na terenie stadionu dostępne będzie również specjalne widzewskie piwo marki Harnaś. Sobotni mecz Widzewa z Podbeskidziem rozpocznie się o godz. 13.30.

WOOK – sieć restauracji oferująca dania kuchni azjatyckiej, zarządzana przez Sfinks Polska – od 20 lutego wprowadza do swoich lokali nowe menu. Wśród nowości znajdą się m.in. samodzielnie komponowane przez klientów zestawy w miseczkach w dwóch rozmiarach. W nowej karcie dań pojawią się również cztery specjalne zestawy dla dwóch osób, w skład których wchodzą dania charakterystyczne dla regionalnych odmian kuchni chińskiej: Pekin, Syczuan, Kanton i Szanghai. Oprócz tego w menu znajdzie się wiele nowych potraw m.in. panierowane szczypce kraba, zupa z kaczki, kurczak w kokosie, czy słodkie bułeczki dim sum z nadzieniem śmietankowym.

Producenci i eksporterzy z Chin poszukiwać będą w Polsce partnerów biznesowych podczas II edycji Targów China Expo Poland 2012. Udział w wydarzeniu zapowiedziało ponad 200 chińskich wystawców z różnych branż, którzy zaprezentują najbardziej aktualne oferty polskim importerom, eksporterom, inwestorom, hurtownikom, właścicielom sklepów czy producentom. Dodatkowo targom towarzyszyć będą konferencje i spotkania poświęcone polsko-chińskim relacjom biznesowym, podczas których uczestnicy uzyskają praktyczne rady dotyczące znalezienia odpowiedniego partnera w Chinach i prowadzenia biznesu z kontrahentami z Państwa Środka. Targi China Expo Poland 2012 odbędą się w dniach 20-22 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorami China Expo Poland są Międzynarodowe Targi Polska i China Town Travel. Wstęp na targi jest bezpłatny.

RTS Widzew Łódź rozpoczyna promocję wiosennej rundy rozgrywek piłkarskiej ekstraklasy. W ramach kampanii w telewizji i na wielkoformatowych ekranach LED na terenie Łodzi emitowany będzie 20-sekundowy spot reklamowy zachęcający kibiców do przychodzenia na stadion Widzewa i oglądania na żywo meczów piłki nożnej. Reklamę telewizyjną i outdoorową Widzewa wspierają też spoty radiowe oraz bannery w internecie zachęcające do zakupu karnetów na wiosenne rozgrywki, a także działania PR. Kampania prowadzona będzie do maja.

Sphinx – sieć restauracji należąca do Sfinks Polska – wprowadza specjalną ofertę na alkohole z okazji święta zakochanych. Akcja promocyjna pod hasłem „Poczuj miętę” będzie obowiązywała w restauracjach Sphinx w całej Polsce już od najbliższej soboty (11.02) do walentynek (14.02).

Sfinks Polska – właściciel restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – podpisał kontrakt na dostawy centralne z Aviko. W ramach umowy Aviko będzie dostarczało frytki, cząstki i talarki ziemniaczane do restauracji sieci Sphinx, w tym Sphinx Express, oraz Chłopskie Jadło. Współpracę przewidziano na dwa lata.

Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl już 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez Internet z przeznaczeniem dla seniorów. Aż 6% ankietowanych to właśnie osoby po 60 roku życia, które robią sobie zakupy w e-delikatesach. Ponadto, co piąty badany kupuje w Internecie artykuły spożywcze dla starszych członków rodziny jak choćby rodziców lub dziadków, a kolejne 3% ankietowanych pomaga w ten sposób znajomym w starszym wieku. Badanie wskazuje też, że liczba seniorów korzystających z oferty e-delikatesów będzie stale rosnąć. Aż 11% respondentów A.pl zadeklarowało, że zamierza zacząć kupować osobom starszym artykuły spożywcze w Internecie.