RTS Widzew Łódź podpisał nową umowę z łódzką firmą „marczak” - producentem wysokiej jakości dzianiny.  Na mocy kontraktu partner zwiększy zaangażowanie finansowe w klub. W zamian od nowego sezonu „marczak” będzie promowany na bandach LED zainstalowanych wokół stadionu Widzewa. Co więcej będzie też korzystać z pakietów hospitality klubu, które zapewniają najlepsze miejsca na trybunach do oglądania meczów na żywo.

Sieć restauracji WOOK - oferująca dania kuchni azjatyckiej, zarządzana przez Sfinks Polska - uruchomiła nową stronę internetową. Dzięki wprowadzonym unowocześnieniom i zmianom wizualnym ulepszona została funkcjonalność strony www.wook.pl. Nowa witryna umożliwia internautom intuicyjną obsługę, a także ułatwia wybór potraw i lokali oraz poznanie aktualnych promocji obowiązujących w restauracjach.

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska po raz pierwszy będzie gospodarzem XIX Międzynarodowych Targów „Stacja Paliw" 2012. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy, produkty oraz rozwiązania techniczne i technologiczne dotyczące stacji paliw, infrastruktury przystacyjnej czy środków transportu. Targom towarzyszyć będą liczne konferencje, szkolenia oraz panele dyskusyjne poświęcone zagadnieniom związanym z sektorem paliwowym. Wydarzenie organizowane przez Polską Izbę Paliw Płynnych odbędzie się w dniach 23-25 maja w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Grupa Kapitałowa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w I kwartale 2012 r. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 41,01 mln zł, co oznacza poziom zbliżony do I kwartału ubiegłego roku kiedy zanotowano 41,02 mln zł obrotów. Pierwsze trzy miesiące 2012 r. to także dalsza poprawa rentowności sieci restauracji. W tym okresie zysk brutto na sprzedaży wzrósł o ponad 60%, tj. do 3,7 mln zł w stosunku do 2,3 mln zł wypracowanych w analogicznym okresie 2011 r.

W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna z apple beer drink, czyli piwnym napojem jabłkowym Carlsberga – Somersby. Od 12 maja klienci tych restauracji, którzy zamówią z menu danie główne np. shoarmę, stek, czy kaczkę otrzymają w gratisie butelkę Somersby 0,4 l. Promocja będzie prowadzona we wszystkich lokalach Sphinx oraz WOOK i potrwa do wyczerpania zapasów.

W sezonie 2011/2012 RTS Widzew Łódź powiększył liczbę partnerów biznesowych. Do grona partnerów klubu dołączyło aż kilkanaście nowych firm. W ramach współpracy z Widzewem najczęściej reklamowały się one na bandach LED zainstalowanych wokół boiska, w strefach VIP  oraz na stronie internetowej klubu. Ponadto, sponsorzy Widzewa chętnie korzystali też z pakietów Hospitality, które zapewniają najwyższy komfort oglądania widowisk sportowych na stadionie przy al. Piłsudskiego 138 w Łodzi.

Do grona partnerów biznesowych Widzewa dołączyła firma Budimark, działająca w branży budowlanej. W ramach współpracy nawiązanej z klubem nowy partner będzie się reklamować na bandach LED zainstalowanych wokół stadionu przy al. Piłsudskiego w Łodzi. Dodatkowo Budimark będzie korzystać z pakietów Super VIP klubu, który w komfortowych warunkach pozwala oglądać sportowe widowiska z trybun stadionu i cieszyć  się piłkarskimi emocjami na żywo. Nowy partner Widzewa zajmuje się m.in. budową domów i pawilonów, ocieplaniem budynków oraz innymi pracami związanymi z budownictwem.

W Szwecji, Norwegii i Finlandii, gdzie istnieje monopol na handel napojami alkoholowymi, problem z nadużywaniem alkoholu jest znacznie większy niż w Polsce i wielu krajach europejskich. Polacy zresztą nadużywają alkoholu o wiele rzadziej niż Czesi, Duńczycy, Niemcy czy Brytyjczycy – wynika ze statystyk WHO. W Polsce przyznało się do tego 19,3% mężczyzn i 2,4% kobiet, co daje nam 6 miejsce od końca na 20 porównywanych krajów. Tymczasem w 2012 r. Komisja Europejska ma przygotować projekt unijnej strategii alkoholowej do 2020 r., która wpłynie na przyszłość polskiego rynku alkoholi szacowanego na 38 mld zł, dającego 10,2 mld zł wpływów akcyzowych, 7,1 mld zł wpływów VAT oraz zapewniającego ponad 250 tysięcy miejsc pracy. Wśród propozycji forsowanych przez kraje skandynawskie są narzędzia mające na celu ograniczenia legalnej sprzedaży, które jak widać na ich przykładzie, nie przekładają się na pozytywne postawy społeczne. Dlatego też ważne jest wypracowanie zrównoważonego stanowiska Polski wobec europejskiej strategii alkoholowej pomiędzy różnymi resortami rządowymi, a także  producentami alkoholu.

Myśliwi i miłośnicy łowiectwa spotkają się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska na IX Międzynarodowych Targach Łowiectwa, Strzelectwa i Rekreacji Hubertus Expo. Podczas wydarzenia prezentowana będzie m.in. broń myśliwska, bogaty wybór akcesoriów łowieckich, a także sprzęt sportowy i rekreacyjny. Dodatkowo targom towarzyszyć będą pokazy związane z myślistwem w tym sokolnictwa, tresury psów, czy wabienia jeleni. Organizatorem Targów Hubertus Expo jest Polski Związek Łowiecki. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-29 kwietnia w Warszawie w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c.

Rusza konkurs RTS Widzew Łódź i Emporio Armani 7 w serwisie Facebook, w którym do wygrania są cenne nagrody. Powalczą o nie między innymi fani Widzewa na Facebooku, którzy polubią również oficjalny profil sklepu Emporio Armani 7. Do zdobycia są wygodne koszulki i bluzy z najnowszej kolekcji sportowej znanego włoskiego projektanta, napoje energetyczne Widzewa,  a także bon o wartości 1000 zł na zakupy w salonie firmowym Emporio Armani 7 w łódzkiej Manufakturze.

Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. Poprzez emisję spotów reklamowych w telewizji, kinach, jak również dystrybucję plakatów i ulotek kampania będzie przestrzegać kierowców przed prowadzeniem po alkoholu i apelować o zachowanie trzeźwości na drogach. Kampania obejmie działania ATL, BTL i PR. Za jej kreację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi Practum Consulting. Kampania, organizowana już od czterech lat, realizowana jest w ramach rządowego programu „Razem bezpieczniej”.

Sfinks Polska – spółka zarządzająca restauracjami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – podpisała umowę o współpracy ze Stock Polska w zakresie zaopatrywania sieci w alkohole mocne. Dodatkowo Stock przygotował dla restauracji Sphinx i WOOK specjalną ofertę drinków, zebraną w karty stanowiące załącznik do menu głównego. Umowa została zawarta na rok.