Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”. W ramach akcji, która potrwa do końca roku, sieć reklamuje nowo wprowadzone do oferty zestawy z warzywami na ciepło. Kampania obejmuje materiały BTL – plakaty i wkładki do menu, a także promocję w serwisie Facebook i na stronie sphinx.pl. Akcja wsparta jest działaniami public relations.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzył restaurację Sphinx w Szczecinie. Nowy Sphinx to pełnowymiarowa restauracja z obsługą kelnerską, która działa w modelu franczyzowym. Jest to drugi lokal tej sieci w Szczecinie, a jednocześnie 15 restauracja otwarta w tym roku przez spółkę.

Sfinks Polska - zarządzający sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło - osiągnął od stycznia do września 2011 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 128 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 8% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jednocześnie trzy pierwsze kwartały tego roku grupa zakończyła zyskiem brutto na sprzedaży w wysokości 7,2 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2010 r. notowano jeszcze stratę wynoszącą 1,2 mln zł. Ponadto, po trzech kwartałach br. Sfinks może się pochwalić dodatnim skonsolidowanym wynikiem EBITDA w wysokości 4,1 mln zł w porównaniu do -6,9 mln zł uzyskanych rok temu. Znaczącą poprawę w raportowanym okresie osiągnięto także w przypadku innych kluczowych kategorii finansowych – wyniku operacyjnego (o 77%) i wyniku netto (o 60%). Systematyczna poprawa wyników Sfinks Polska potwierdza utrwalenie się wzrostowego trendu sprzedaży w restauracjach oraz rosnącej rentowności grupy.

Aktualne oferty placówek przedszkolnych, najnowsze propozycje produktów i usług dla dzieci, profesjonalne porady lekarzy, a także liczne konkursy, gry i zabawy dla najmłodszych czekają na zwiedzających Targi Przedszkolaka, które odbędą się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Przez dwa dni wydarzeniu towarzyszyć będzie dodatkowo specjalna Strefa Niemowlaka z interesującą ofertą artykułów dla maluszków. Targi Przedszkolaka organizowane przez spółkę Expo4U odbędą się w najbliższy weekend w dniach 19-20 listopada.

Szeroki wybór produktów, usług i rozwiązań stosowanych w infrastrukturze miejskiej i drogowej przedstawi 115 wystawców z Polski i zagranicy podczas rozpoczynających się 15 listopada IX Targów Infrastruktura 2011. Obok wszechstronnego katalogu ofert dla branży budowlanej na zwiedzających czeka bogaty program konferencji i seminariów tworzony przy wsparciu instytucji rządowych i samorządowych oraz kluczowych organizacji branżowych. IX Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej Infrastruktura 2011 odbędą się w dniach 15-17 listopada w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na www.infrastruktura.info/rejestracja lub na miejscu podczas wydarzenia. Honorowy patronat nad tegoroczną edycją wydarzenia objęli Minister Infrastruktury, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy oraz Sejmowa Komisja Infrastruktury. Patronem merytorycznym targów jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Infrastruktura dla szybkich kolei, trakcje, tabor kolejowy, sterowanie ruchem czy zarządzanie logistyką – to wiodące tematy konferencji „Koleje dużych prędkości w Polsce”, która odbędzie się 15 listopada w ramach I Salonu Kolei Dużych Prędkości „SUPERKOLEJ 2011” organizowanego na Targach Infrastruktura 2011. Spotkanie zostanie przygotowane przez działający przy Komitecie Transportu Polskiej Akademii Nauk Zespół ds. Kolei Dużych Prędkości. Będzie to okazja do zaprezentowania prac naukowo-badawczych i inwestycji dotyczących projektu budowy linii kolejowej dla ruchu pasażerskiego do 360 km/h. I Salon Kolei Dużych Prędkości, którego celem jest promowanie budowy szybkich kolei w naszym kraju i IX Targi Infrastruktura 2011 odbędą się w dniach 15-17 listopada w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na www.infrastruktura.info/rejestracja lub na miejscu podczas wydarzenia.

Sfinks Polska – właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otwiera pierwszą restaurację Sphinx w Lesznie. Działający na zasadzie franczyzy Sphinx znajduje się w Galerii Leszno przy al. Konstytucji 3 Maja. Jest to 14 lokal otwierany przez Sfinks Polska w tym roku.

Internet Poland Conference & Expo 2011, największa impreza w Polsce prezentująca firmy oraz tematykę z dziedziny marketingu interaktywnego, odbędzie się w dniach 8-9 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Przez dwa dni wystawcy prezentować będą kompleksowe usługi i najnowsze rozwiązania w dziedzinie marketingu interaktywnego. W trakcie wydarzenia odbędzie się prestiżowa konferencja internetowa Forum IAB 2011, którą uświetni obecność światowych autorytetów branżowych. Punktem kulminacyjnym będzie gala wręczenia nagród w konkursie Mixx-Awards 2011 na najlepsze kampanie reklamowe on-line.

Delikatesy internetowe A.pl powiększyły swój zasięg o dwa kolejne miasta. Obecnie zakupy spożywcze w sieci za pośrednictwem A.pl mogą robić także mieszkańcy Torunia oraz leżącej w pobliżu Olsztyna Ostródy. W efekcie mapa zasięgu wywodzących się z Warszawy e-delikatesów obejmuje w sumie dziesięć miast Polski.

Przeciwnikami Widzewa w najbliższych dwóch meczach rozgrywanych przy al. Piłsudskiego są Cracovia i Korona Kielce. Drużyna Widzewa liczy na wsparcie kibiców i głośny doping podczas tych spotkań. W związku z tym klub przygotował atrakcyjne zniżki na bilety. Kibice, którzy nabędą bilet na mecz Widzewa z Koroną Kielce, będą mogli kupić za połowę ceny wejściówkę na spotkanie z Cracovią zaplanowane na  29 października. Z kolei fani, którzy posiadają już bilet na mecz z krakowską drużyną, do 29 października będą mogli skorzystać z 50% rabatu przy zakupie wejściówki na spotkanie z Koroną Kielce. Na zniżce skorzystają również kibice, którzy obecnie posiadają karnety na mecze Widzewa. Przy ich przedłużaniu na kolejną rundę zapłacą kwotę pomniejszoną o połowę ceny biletu na mecz z Cracovią.

RTS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży własny napój energetyczny - Widzew Energy Drink, którego nazwę wybrali w plebiscycie sami kibice. Kolorystyka opakowania nawiązuje do barw łódzkiego klubu, a na etykietce widnieje również herb Widzewa. Producentem napoju jest CD EXCELLENCE, firma zajmująca się produkcją napojów energetycznych i wyrobów medycznych. Widzew Energy Drink dostępny jest w 0.5 l butelkach. Sugerowana cena napoju to 2,99 zł.

Blisko 2,8 tys. osób odwiedziło III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, które w dniach 5 i 6 października odbyły się w Centrum MT Polska w Warszawie. Szeroką ofertę produktów i usług dla organizatorów eventów z agencji, firm oraz dla przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej zaprezentowało 116 wystawców. W programie targów znalazło się wiele interesujących konferencji i seminariów, a także warsztatów, w których w sumie wzięło udział kilkuset słuchaczy.