„Jak skutecznie promować produkty turystyczne polskich regionów w Internecie?” na to pytanie znajdą odpowiedź touroperatorzy i przedstawiciele biur podróży biorący udział w bezpłatnych, certyfikowanych warsztatach organizowanych 23 września - drugiego dnia XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Uczestnicy dowiedzą się m.in. co zrobić, aby zwiększyć zainteresowanie ofertą turystyczną w Internecie, jak dobrać właściwą szatę graficzną, a także jak stworzyć atrakcyjną propozycję wyjazdową i skłonić klientów do zakupu. Organizatorem warsztatów są MT Targi oraz Polska Organizacja Turystyczna (POT), a patronat honorowy nad nimi objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki. Targi TT Warsaw 2011 odbędą się w dniach 22-24 września w Centrum MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Jak bezpiecznie prowadzić biznes SPA & Wellness i zwiększyć jego opłacalność w czasach kryzysu? W jaki sposób inwestować w obiekty pod SPA,  by odnieść sukces? To tylko niektóre z zagadnień, które zostaną omówione podczas konferencji „SPA niejedno ma imię” organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie SPA & Wellness. Konferencja odbędzie się  7 października podczas „Dnia SPA & Wellness” na IV Międzynarodowych Targach Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011 w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi i konferencję jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na stronie www.worldhotel.pl/rejestracja.

Rada nadzorcza Sfinks Polska – właściciela sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – zatwierdziła zmiany w zarządzie spółki. Na czele Sfinksa ponownie stanął Sylwester Cacek, akcjonariusz i do niedawna członek rady nadzorczej. Dotychczasowa prezes spółki, Mariola Krawiec-Rzeszotek, objęła stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego za rozwój i inwestycje. Do zarządu weszła także Dorota Cacek, która poprowadzi pion marketingu. We władzach spółki pozostają odpowiedzialny za sprzedaż Bogdan Bruczko, a także Jacek Woźniewicz, który nadzoruje obszar finansów.

Sfinks Polska – właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otwiera kolejny lokal pod szyldem Sphinx. Nowo uruchamiana restauracja znajduje się w Siedlcach przy ul. Rynkowej 24. Najnowszy Sphinx działa na zasadzie franczyzy i jest trzynastą restauracją otwieraną przez Sfinks Polska w tym roku.

Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – po ponad półtorarocznej przerwie ponownie otwiera restaurację Sphinx w Koninie. Nowy lokal to pełnowymiarowa restauracja działająca w modelu franczyzowym. Jest to jednocześnie dwunasta restauracja otwarta przez Sfinks Polska w tym roku.

Producenci i dystrybutorzy tekstyliów z Chin zaprezentują podczas Targów China Expo Poland 2011 bogaty wybór produktów, wśród których znajdą się m.in. wysokiej jakości tkaniny bawełniane, wiskoza, materiały z włóknem bambusowym, dzianiny Ponte Roma, tkaniny Modal, Viloft czy Tencel Sun. Do Polski przyjadą przedstawiciele chińskich przedsiębiorstw zajmujących się zarówno tkaniem, barwieniem i wykonywaniem nadruków na tkaninach. Na targach nie zabraknie również odzieży, w tym różnorodnych kolekcji strojów, wyrobów dziewiarskich czy z jedwabiu, jak również czapek, butów, toreb, walizek i innych modnych dodatków. W targach weźmie udział około 200 firm z wielu prowincji Chin. Wśród propozycji wystawców obok szerokiego wyboru tekstyliów i odzieży znajdą się m.in. oferty mebli, artykułów dekoracyjnych, AGD, rękodzieła, wyposażenia łazienek, artykułów budowlanych, akcesoriów samochodowych, ogrodniczych i narzędzi. Ponadto China Expo odwiedzą firmy zainteresowane inwestowaniem w Polsce. Targi China Expo Poland 2011 odbędą się w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Rezultaty nowatorskiego projektu „Aktywne Inteligentne Bariery Drogowe i Mostowe” (AIBDiM) będą przedstawiać eksperci podczas konferencji Instytutu Badawczego Dróg i Mostów organizowanej na Targach Infrastruktura 2011. Projekt zakładał opracowanie i wdrożenie wyjątkowej konstrukcji w postaci aktywnej inteligentnej bariery, którą będzie można wykorzystać na mostach, w tunelach i punktach niebezpiecznych na drogach, by zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu. IX Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej Infrastruktura 2011 odbędą się w dniach 15-17 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Sfinks Polska – właściciel restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otworzył w Poznaniu swój drugi lokal pod szyldem WOOK. Mieści się on w Starym Browarze przy ul. Półwiejskiej, gdzie od kilku lat działa już restauracja Sphinx. Dzięki nowemu otwarciu sieć WOOK, serwująca dania kuchni dalekowschodniej, liczy już dziewięć lokali.

Czy warto inwestować w biznes noclegowy? W jakiego typu obiekty inwestować swoje pieniądze? Czy lepiej działać pod własną marką, czy pod szyldem znanej sieci hotelowej? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można uzyskać podczas bezpłatnej konferencji „Jak zarobić na biznesie hotelarskim?”, która  odbędzie się 5 października - pierwszego dnia IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011. Podczas trzydniowych targów będzie można również wziąć udział w innych konferencjach poświęconych zagadnieniom istotnym dla branży oraz  zapoznać się z aktualną ofertą produktów i usług dla rynku hotelarskiego. Targi WorldHotel 2011 zostaną zorganizowane w dniach 5-7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na stronie www.worldhotel.pl/rejestracja.

RTS Widzew Łódź SA podpisał nową umowę z Deante, producentem artykułów wyposażenia kuchni i łazienek. W ramach oferowanych świadczeń Widzew będzie reklamować swojego sponsora m.in. na stadionie i oficjalnej stronie www. W zamian Deante zwiększy swoje zaangażowanie finansowe w łódzki klub i będzie wspierać budowę ośrodka Akademii Futbolu w Bratoszewicach.

RTS Widzew Łódź podpisał nową umowę z marką Reusch, liderem w branży w zakresie opracowywania oraz sprzedaży rękawic i innego wyposażenia sportowego. Reusch obejmie indywidualnym kontraktem dwóch widzewskich bramkarzy: Macieja Mielcarza i Bartosza Kanieckiego. Będzie zaopatrywać klub nie tylko w rękawice, ale także w inne markowe akcesoria dla bramkarzy, w tym pianki, polówki, torby na rękawice, dresy treningowe czy bluzy reprezentacyjne.

Pierwsi kibice będą mogli założyć nową koszulkę meczową RTS Widzew Łódź już w dniu jej premiery na prezentacji drużyny, czyli 28 lipca - właśnie wtedy trafi ona do sprzedaży. Zaprojektowana na sezon 2011/2012 koszulka będzie kosztowała 100 zł. Tegoroczny model jest unikatowy w skali piłkarskiej ekstraklasy, ponieważ jedynie na widzewskiej koszulce znajdzie się dodatkowy napis. W miejscu, w którym inne drużyny mają tylko nazwę klubu, będzie widniało wymyślone przez jednego z kibiców hasło – Razem Tworzymy Siłę.