Po raz pierwszy wystawcy Targów Event będą mogli wziąć udział w konkursie na najlepszą ofertę. Propozycje mogą być zgłaszane w pięciu kategoriach: produkty, usługi i technologie eventowe, atrakcje eventowe, obiekty eventowe, bar i catering oraz bezpieczeństwo i porządek. Na laureatów konkursu czeka m.in. logo „Najlepszy produkt Targów Event 2011” oraz atrakcyjne pakiety promocyjne. III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 odbędą się w dniach 5 i 6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

„Skuteczne techniki sprzedaży w branży turystycznej” zostaną przedstawione podczas certyfikowanych warsztatów w ramach XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się, jak skutecznie sprzedawać produkty turystyczne, jak efektywnie rozmawiać z klientem i jakich słów używać, by zwiększyć atrakcyjność prezentowanej oferty. Organizatorem warsztatów, które odbędą się 22 września podczas TT Warsaw 2011, jest Dom Szkoleniowy JS.  Wstęp na wydarzenie dla przedstawicieli branży turystycznej jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na targi na www.ttwarsaw.pl/rejestracja.

Rozpoczęły się już zapisy on-line na jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży budowlanej - IX Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej Infrastruktura 2011. Zapisując się na stronie www.infrastruktura.info/rejestracja będzie można bezpłatnie uczestniczyć w tym prestiżowym wydarzeniu, zapoznać się z kompleksową ofertą z zakresu infrastruktury miejskiej i drogowej, wziąć udział w szkoleniach i konferencjach prowadzonych przez ekspertów, a także nawiązać cenne kontakty biznesowe. Targi Infrastruktura 2011 odbędą się w dniach 15-17 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Honorowy patronat nad dziewiątą edycją wydarzenia objęli Minister Infrastruktury oraz Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, a patronat merytoryczny Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

RTS Widzew Łódź rusza 22 lipca ze sprzedażą biletów na mecze rozgrywane w rundzie jesiennej sezonu 2011/2012. W pierwszej kolejności do nabycia będą bilety na hitowy mecz z Wisłą Kraków, a od 31 lipca rozpocznie się sprzedaż na pozostałe spotkania rundy. Kibice kupując bilety z wyprzedzeniem mogą korzystać ze zniżek, które będą atrakcyjniejsze niż w ubiegłym sezonie. Rabat 30% będzie obowiązywał na co najmniej 7 dni przed spotkaniem, a 20-procentowa zniżka w tygodniu poprzedzającym mecz. W dniu rozgrywek bilety będzie można nabyć już tylko w pełnej cenie. Klub nadal oferuje ponad 80% bonifikaty dla dzieci do lat 5 i seniorów powyżej 65 roku życia, zaś kobiety i dzieci do lat 14 oraz osoby, które wyrobią swój pierwszy KIK skorzystają z 65% upustu.

W sieci restauracji Chłopskie Jadło, należącej do Sfinks Polska, od 19 lipca obowiązuje zmienione menu. Oprócz nowych dań w menu głównym dostępnym we wszystkich restauracjach, sieć wprowadza także regionalne karty dań, zawierające charakterystyczne lub szczególnie lubiane w danym regionie potrawy. W wybranych restauracjach sieci można także zamawiać atrakcyjne cenowo zestawy lunchowe.

Ekologia w hotelarstwie oraz wykorzystanie nowoczesnych metod zarządzania i praktyk  porównawczych, jak benchmarking, revenue management czy channel management to tematyka konferencji i szkoleń organizowanych w ramach IV Międzynarodowych Targów Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011. Podczas spotkań eksperci podzielą się wiedzą na temat najnowszych rozwiązań, które pozwalają optymalizować koszty oraz maksymalizować przychody w hotelarstwie. Na targach zostanie również zaprezentowana nowa odsłona portalu zwiadowca.pl – serwisu dedykowanego przedstawicielom z branży HoReCa. Targi WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na stronie www.worldhotel.pl/rejestracja.

Przed rozpoczęciem rozgrywek ekstraklasy w sezonie 2011/2012 RTS Widzew Łódź organizuje oficjalną prezentację drużyny. Na spotkanie zaproszeni są wszyscy kibice, którzy kupili karnet na najbliższą rundę. Oprócz zawodników, trenerów i zarządu na prezentacji pojawi się także właściciel Widzewa, Sylwester Cacek, który będzie odpowiadał na pytania kibiców. Spotkanie odbędzie się 28 lipca o godz. 19:10 na stadionie Widzewa.

Liczba sprzedanych karnetów Widzewa na rundę jesienną sezonu 2011/2012 przekroczyła już 1000. Ten wynik został osiągnięty w ciągu zaledwie tygodnia od uruchomienia sprzedaży. Tymczasem 15 lipca Widzew zwolnił rezerwacje miejscówek z poprzedniej rundy, co oznacza, że niewykupione dotąd miejsca są dostępne dla wszystkich kibiców.

Nastąpiły zmiany w statucie RTS Widzew Łódź, na podstawie których klub stał się organizacją non-profit. Zmniejszeniu uległa również liczba osób w radzie nadzorczej klubu – teraz może ona liczyć od 3 do 7 osób. Obecnie w skład rady nadzorczej Widzewa wchodzą: Bogusław Sosnowski, Wojciech Kuś, Sławomir Pawłowski, Monika Miłkowska-Bruczko i Marek Kopczyński.

Kibice Widzewa kupili blisko 600 karnetów w ciągu zaledwie kilku dni od rozpoczęcia sprzedaży. Większość z nich wykupili fani, którzy dopingowali RTS Widzew Łódź poprzedniej rundzie i zależało im na tym samym miejscu na trybunie. Widzew zachowuje bowiem rezerwacje tylko do najbliższego czwartku, tj. 14 lipca, a po tym terminie wszystkie niewykupione miejscówki trafią do otwartej sprzedaży. Obecnie karnety można kupować zarówno w kasach klubu, jak i przez internet.

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska po raz pierwszy będzie gościć najważniejsze targi reklamy i poligrafii w Europie Środkowej - RemaDays Warszawa 2012. Przedstawiciele z branży podczas wydarzenia zaprezentują najnowsze produkty, rozwiązania oraz trendy panujące obecnie na rynku. Propozycje wystawców zebrane zostaną w czterech sektorach: Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark oraz PrintShow. Targom towarzyszyć będą liczne atrakcje, pokazy, konkursy i spotkania merytoryczne. Ósma edycja tej prestiżowej imprezy odbędzie się w dniach 1-3 lutego 2012 roku równolegle w dwóch warszawskich lokalizacjach. Jedną z nich jest Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c.

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadził ofertę promocyjną pod hasłem „Gillowe wariacje”. Od 11 lipca w karcie dań znajdują się dwa nowe zestawy w atrakcyjnej cenie bazujące na mięsach z grilla – delicja z piersi kurczaka ze szparagami w sosie serowym oraz karczek wieprzowy w ziołach z pieczarkami. Oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx do końca sierpnia.