Z okazji Dnia Dziecka na stadionie Widzewa Akademia Futbolu organizuje „Olimpiadę Przedszkolaków”. Gry, zabawy ruchowe i zawody sportowe maluchów odbędą się na głównej płycie boiska w godzinach od 9 do 14. Weźmie w nich udział 180 dzieci z 9 przedszkoli z Łodzi i okolic. W spotkaniu będą uczestniczyć również zawodnicy pierwszej drużyny.

Jak świadomie poprzez kolor uzyskać w hotelu wrażenie elegancji, dobrej jakości, nowoczesności, świeżości czy oryginalności? W jaki sposób za pomocą barw stworzyć przestrzeń, która zarabia pieniądze? Na te i inne pytania odpowiadać będą eksperci z firmy Projekt Hotel podczas konferencji „Kolor jako element strategii obiektu noclegowego” organizowanej podczas IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011. Oprócz profesjonalnych szkoleń i konferencji podczas targów zostanie zaprezentowana szeroka oferta produktów i usług dla branży hotelarskiej. Zainteresowani uczestnictwem w targach i konferencji już mogą dokonywać rejestracji on-line za pośrednictwem strony www.worldhotel.pl/rejestracja, która upoważnia do bezpłatnego wstępu na wydarzenie. Targi WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Prawa poboru akcji serii J Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, będą notowane na GPW od 27 maja do 6 czerwca. W ramach przygotowywanej emisji akcji serii J spółka planuje pozyskać do 84,1 mln zł, z których blisko połowa miałaby być przeznaczona na inwestycje w rozwój sieci restauracji. Równocześnie spółka przygotowuje emisję akcji serii I przeznaczonych dla banków wierzycieli Sfinksa w ramach oddłużenia spółki.

Najnowsze rozwiązania techniczne dla budownictwa miejskiego i drogowego zostaną zaprezentowane na II Forum „Moja Innowacja” organizowanym 16 listopada br. podczas IX Międzynarodowych Targów Infrastruktury Miejskiej i Drogowej Infrastruktura 2011. Tematami przewodnimi spotkania będą innowacyjne materiały oraz bezpieczeństwo ruchu drogowego. Omówione zostaną także propozycje z zakresu ochrony środowiska oraz poprawy jakości życia ludzi w otoczeniu infrastruktury, zwłaszcza pod względem zmniejszenia poziomu hałasu i ograniczenia emisji gazów. Targi Infrastruktura 2011 odbędą się 15-17 listopada w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Sfinks Polska został partnerem konferencji WallStreet – największego spotkania inwestorów indywidualnych w Europie Środkowo–Wschodniej.

Maroko słynące z filmowej Casablanki, Czerwonego Miasta Marakesz, eleganckiej stolicy Rabat i rozległych, piaszczystych plaż będzie oficjalnym krajem partnerskim najważniejszego w Polsce wydarzenia dla branży turystycznej -  XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Tym sposobem przez trzy dni targów szczególnie promowane będzie bogactwo turystyczne malowniczego Królestwa Maroko oraz zapachy i smaki specjałów narodowej kuchni. TT Warsaw 2011 odbędą się w dniach 22-24 września w centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Sphinx – jedna z najbardziej popularnych sieci restauracji w Polsce – otworzył swój pierwszy lokal w Tarnowie. Restauracja pod marką Sphinx Express została uruchomiona w centrum handlowym Gemini Park przy ul. Nowodąbrowskiej 127.

WOOK, ogólnopolska sieć oferująca dania kuchni azjatyckiej, otwiera swoją pierwszą restaurację w Poznaniu pod kultowym adresem - ul. Fredry 12. Jest to jednocześnie największy lokal tej sieci w Polsce. W poznańskim WOOKu przy stolikach ustawionych na kilku poziomach może zasiąść nawet 240 osób. Pierwsi goście już w najbliższą sobotę, tj. 21 maja, będą mogli spróbować takich smakołyków jak zupa kokosowa, pikantna kaczka z selerem czy smażone lody.

Nowa restauracja Sphinx w Opolu została otwarta w centrum handlowym Karolinka. Działa ona w segmencie casual dining, tj. restauracji oferujących codzienne smaczne posiłki wysokiej jakości, po niewygórowanych cenach, z pełną obsługą kelnerską. Obecnie w ramach sieci Sphinx działa 96 restauracji. Większość można znaleźć w centrach handlowych, a także przy największych ulicach miast. Restauracje Sphinx znajdują się również w Czechach, na Węgrzech, w Rumunii i we Francji.

Sfinks Polska, zarządzający sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w pierwszym kwartale br. wypracował ponad 41 mln zł przychodów skonsolidowanych, co stanowiło wzrost o 8% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Po pierwszych trzech miesiącach br. grupa Sfinks osiągnęła zysk brutto ze sprzedaży w wysokości 2,3 mln zł, podczas gdy rok wcześniej notowała na tym poziomie stratę w wysokości 1,8 mln zł. Po raz pierwszy od sześciu kolejnych kwartałów Sfinks wygenerował również dodatni wskaźnik EBITDA o wartości 1,9 mln zł, odnotowując tym samym poprawę o 5 mln zł w stosunku do pierwszego kwartału 2010 r. Ponadto, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku spółka o blisko 6,5 mln zł poprawiła wynik na poziomie netto – strata netto w pierwszym kwartale br. została ograniczona do 2,6 mln zł. Jeszcze w tym roku Sfinks planuje otwarcie ponad 30 kolejnych restauracji. Inwestycje w sieć mają zostać sfinansowane m.in. z emisji akcji, która rozpocznie się 30 maja.

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, która odbędzie się w dniach 5 i 6 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR. Reklamy Targów Event pojawią się w prasie, a także na portalach internetowych i serwisach branżowych. Dodatkowo wydarzenie będzie promowane poprzez telemarketing oraz działania mailingowe. Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI” organizowany we współpracy z Pepsi. Klienci Sphinksa, którzy do wybranego dania kupią dowolny napój z oferty Pepsi oraz stworzą najciekawsze hasło reklamowe dla marki Sphinx, będą mogli zdobyć vouchery na egzotyczną wycieczkę. Do wygrania w konkursie są także odtwarzacze iPod nano oraz bony o wartości 50 zł do wykorzystania w restauracjach Sphinx. Konkurs promowany będzie za pomocą materiałów BTL, mailingu oraz na fanpage’ach Sphinksa i Pepsi na Facebooku. Równolegle w sieci Sphinx rusza też kampania „PROMOCJA SMS – 20,30,50” umożliwiająca skorzystanie ze zniżek podczas wizyty w restauracji. Akcja SMSowa będzie reklamowana na najpopularniejszych portalach internetowych i serwisach społecznościowych. Konkurs potrwa do 26 czerwca, a promocja SMS do 30 czerwca 2011 r.  Za działania BTL wokół konkursu odpowiada agencja Masteam, komunikację PR poprowadzi Practum Consulting.