Chłopskie Jadło logo

Sieć Chłopskie Jadło, należąca do Sfinks Polska, uruchomiła w Warszawie kolejną restaurację. Nowo powstały lokal znajduje się przy popularnym trakcie turystycznym, Krakowskim Przedmieściu 64, w zabytkowym Domu Polonii. To trzecia restauracja pod tym szyldem w mieście. Lokal Chłopskie Jadło jest prowadzony w modelu franczyzowym.

Sfinks logo

W samym centrum Wrocławia ruszył nowy lokal sieci Sphinx, należącej do Sfinks Polska. Restauracja mieści się w Galerii Dominikańskiej, przy placu Dominikańskim 3 i prowadzona jest w modelu operatorskim. Jest to już szósta restauracja we Wrocławiu działająca pod szyldem Sphinx.

Sfinks logo

 W Kołobrzegu ruszył lokal Fabryki Pizzy należący do Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK. Nowo powstała restauracja serwująca dania kuchni włoskiej znajduje się na ostatnim piętrze galerii Hosso przy Placu Ratuszowym 3. Jest to pierwszy lokal działający pod szyldem Fabryki Pizzy w tym mieście. Restauracja jest prowadzona w modelu operatorskim.

Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy, zamierza rozwijać sprzedaż poprzez zwiększanie liczby restauracji oraz rozwój w segmencie delivery. Usługa jest już świadczona w 23 miastach z 46 restauracji należących do Sfinks Polska. Liczba ta ma wzrosnąć do 56 lokali jeszcze w pierwszej połowie roku. Sfinks uruchomił też swój portal do zamawiania posiłków online - smacznieiszybko.pl, poprzez który oferowane są dania z sieci grupy Sfinks.  Jednocześnie spółka przygotowuje się do wdrożenia centralnej obsługi zamówień  w ramach wspólnego dla grupy call center.

Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i Wook w  III kw. br. wygenerowała 5,41 mln zł EBITDA i 1,25 mln zł zysku netto. Po 9 miesiącach tego roku spółka wypracowała przychody jednostkowe na poziomie 136,84 mln zł, osiągając przy tym EBITDA w wysokości 11,72 mln zł i jednostkowy zysk netto o wartości 189 tys. zł. W okresie styczeń-wrzesień 2016 r. Sfinks notował jednostkowe przychody w wysokości 140,03 mln zł, zysk netto w wysokości 6,86 mln zł oraz EBITDA na poziomie 12,33 mln zł. Jednak oczyszczenie wyniku zeszłego roku ze zdarzeń jednorazowych o wartości 14,5 mln zł, na które złożyło się umorzenie odsetek i odszkodowanie od kontrahenta pokazuje, że w ciągu roku Sfinks poprawił wynik netto o 7,82 mln zł i EBITDA o 4,51 mln zł.

Sfinks logo

„Polskie kasze, jabłka i ziemniaki” to tytuł najnowszej oferty w restauracjach Chłopskie Jadło, należących do Sfinks Polska. Wśród jesienno-zimowych propozycji znajduje się wiele rozgrzewających dań, opartych o produkty sezonowe. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich lokalach Chłopskie Jadło.

Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook, w pierwszym półroczu 2017 r. wypracowała 87,90 mln zł jednostkowych przychodów ze sprzedaży wobec 87,95 mln zł w takim samym okresie 2016 r. Jednocześnie spółka osiągnęła EBITDA w wysokości 6,30 mln zł EBITDA w pierwszej połowie 2017 r. wobec 8,20 mln zł w porównywalnym okresie 2016 r. Ponadto po sześciu miesiącach 2017 r. Sfinks odnotował wynik jednostkowy na poziomie netto o wartości -1,06 mln zł wobec 6,05 mln zł rok wcześniej. Na różnice w wynikach wpłynęły znaczące zdarzenia jednorazowe z roku 2016.

Sfinks logo

Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, przygotowała się do wprowadzenia na rynek nowych konceptów gastronomicznych w segmencie fast casual dining. Pierwsze lokale pod szyldami Lepione & Pieczone oraz Spice UP! pojawią się jeszcze w tym roku, podobnie jak pizzerie pod marką Fabryka Pizzy. Jednocześnie, grupa rozszerza usługę dostawy dań do klienta na kolejne miasta. Oferta ta została uruchomiona już w Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu, w najbliższych dniach dania z menu sieci Sphinx, Wook oraz Chłopskie Jadło będzie można zamówić także w Warszawie, a następnie w Krakowie.