Stihl pozostanie oficjalnym partnerem Ekstraklasy S.A. w sezonie 2023/2024. Jeden z czołowych producentów urządzeń do pielęgnacji terenów zielonych będzie dalej wspierał najwyższą piłkarską ligę w Polsce.

Współpraca Ekstraklasy S.A. z marką Stihl została zainicjowana w 2019 roku. Wtedy to firma zaangażowała się w rozwój piłki klubowej. W ciągu czterech lat Ekstraklasa dbała o ekspozycję marki Stihl, zaś producent urządzeń ogrodniczych między innymi wprowadził do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.

W ramach umowy przedłużonej na sezon 2023/2024 marka Stihl będzie aktywnie eksponowana na ligowych stadionach, a także w transmisjach z meczów. Ekstraklasa będzie ponadto wspierała kampanie produktowe partnerskiej marki w swoich kanałach komunikacyjnych. Z kolei Stihl będzie wspomagać rozwój piłki nożnej w Polsce poprzez podejmowane działania sponsoringowe.

– Ostatnie kilka lat współpracy Ekstraklasy i Stihl to wiele obopólnych korzyści. Długoterminowa kooperacja przynosi znakomite owoce, dzięki czemu nasze marki wzajemnie się wspierają i rozwijają. Dziękujemy za zaufanie okazane Ekstraklasie jako partnerowi marketingowemu. Będziemy dokładać starań, aby piąty już rok współpracy z rzędu okazał się równie efektywny – mówi Marcin Animucki, Prezes Ekstraklasy S.A.

W sezonie 2023/2024 nie zabraknie oryginalnych form współpracy i promocji realizowanych przez oba podmioty. Tak, jak miało to miejsce w minionych latach. Wśród nich można wymienić akcję, kiedy to podczas hitowych meczów w Poznaniu i Krakowie piłki zostały podane zawodnikom przez zdalnie sterowanego robota koszącego STIHL iMOW®. Dało to szczególną możliwość prezentacji produktu partnera.

– Współpraca z Ekstraklasą to dla nas unikatowa okazja do kreatywnej prezentacji naszej marki przed szeroką publicznością. Przez ostatnie lata staliśmy się współuczestnikiem wielkich piłkarskich emocji na stadionach w całym kraju. Ta współpraca od początku miała dla nas ogromny sens, jako że produkty naszej firmy pomagają w doskonałym przygotowaniu terenów zielonych do uprawiania najpopularniejszego sportu w Polsce, jakim jest piłka nożna – mówi Sławomir Surma, prezes zarządu ANDREAS STIHL Sp. z.o.o.

W ramach współpracy Ekstraklasa będzie mogła liczyć na dalszą promocję przez partnera. W kilkuset punktach sprzedaży Stihl w całej Polsce będą obecne oficjalne produkty z logo rozgrywe