Bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. Betfan zapowiada, że w ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce. BETFAN współpracuje z agencją Practum Consulting, która odpowiada za działania PR związane z wejściem BETFAN na rynek.

Więcej: signs.pl, 16 maja 2019

https://www.signs.pl/mamastudio-dla-nowej-marki-bukmacherskiej-betfan,382463,artykul.html

wirtualnemedia.pl logo

Na polskim rynku bukmacherskim rozpoczyna działalność nowy bukmacher Betfan, który koncentruje się na działaniach w internecie. Dyrektorem marketingu w firmie został Jakub Świsłowski. Autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej marki jest Mamastudio. Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play, a działania PR prowadzi agencja Practum Consulting.

 

Więcej: wirtualnemedia.pl, 17 maja 2019

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/betfan-firma-bukmacherska-jak-dziala-ceny-identyfikacja-wizualna-od-mamastudio-dyrektor-marketingu-jakub-swislowski

Portalmedialny.pl logo

Działania PR związane z wejściem nowego gracza na rynek bukmacherski BETFAN koordynuje agencja Practum Consulting. Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play. Pod kierunkiem Świsłowskiego BETFAN prowadzi komunikację marketingową, w tym działania w obszarze kreacji, content marketingu i social media.

Więcej: portalmedialny.pl, 16 maja 2019

http://www.portalmedialny.pl/art/69169/mamastudio-autorem-identyfikacji-i-komunikacji-wizualnej-betfan.html

Proto.pl logo

Practum Consulting rozpoczęło współpracę z wchodzącą na polski rynek marką zakładów bukmacherskich BETFAN. Agencja odpowiedzialna jest za relacje z mediami oraz koordynowanie działań PR. W Practum Consulting działania na rzecz klienta koordynują Kinga Szkutnik, Managing Director, Anna Omelańska, Account Director i Joanna Milewska, Senior Consultant.

BETFAN podjął współpracę z Practum na podstawie rekomendacji.

Więcej: proto.pl, 17 maja 2019

http://www.proto.pl/aktualnosci/beftan-dolaczylo-do-grona-klientow-practum-consulting

Public relations logo

Agencja PR Practum Consulting współpracuje z BETFAN. Nowy bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną i nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

Więcej: publicrelations.pl, 15 maja 2019

https://publicrelations.pl/agencja-practum-dla-nowej-marki-bukmacherskiej-betfan/

Wirtualnemedia.pl logo

Agencja Practum Consulting poinformowała, że Ekstraklasa cieszy się coraz większą popularnością w serwisach online, gdzie w przekroju całego sezonu 2018/2019 zanotowano ponad 10 mln wyświetleń na trzech platformach.

Więcej: wirtualnemedia.pl, 24 czerwca 2019

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-ekstraklasy-2018-2019-nc-eurosport-tvp2  

Portal medialny logo

 „Co u nas słychać?” to cykl w serwisie portalmedialny.pl, w którym przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje. Jest to okazja, aby omówić istotne zmiany, które zaszły w firmie w ostatnim czasie, a także najbliższe plany. O agencji Practum Consulting mówi Kinga Szkutnik, Dyrektor zarządzająca.

Więcej: portalmedialny.pl, 31 stycznia 2019

http://www.portalmedialny.pl/art/67336/co-u-nas-sychac-practum-consulting.html

Wirtualnemedia logo

KMI Porta rusza z międzynarodową kampanią reklamową drzwi z Top Kolekcji, w ramach której prowadzone będą działania na rynku polskim, czeskim i słowackim. Obsługą PR i kontaktami z blogerami zajmuje się agencja Practum Consulting.

W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowane zostały działania z zakresu lokowania produktów. Spoty pokazywane będą w ponad 20 kanałach telewizyjnych - HGTV i inne z Grupy TVN, AXN, FOX, MTV oraz na stacjach komediowych, przyrodniczych i filmowych.

Komunikację uzupełniają aktywności w internecie (strony w kilku wersjach językowych, reklamy), działania kontentowe (blog), współpraca z blogerami, działania social media oraz public relations.

Więcej: wirtualnemedia.pl, 12 kwietnia 2018

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/porta-kampania-reklamowa-top-kolekcji-w-polsce-czechach-i-slowacji

Newsline logo

Kampania Porta KMI Poland jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałość, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz PR.

- Zaplanowaliśmy intensywną kampanię w Polsce, Czechach i Słowacji łączącą aspekty wizerunkowe, emocjonalne i produktowe. Płynnie przechodzimy z komunikacji bazującej na idei otwartości, jaką prowadziliśmy w zeszłym roku, do kampanii produktowej promującej najważniejsze kolekcje Porta. W dalszym ciągu klamrą spinającą nasze działania jest hasło „Otwórz się na możliwości” – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

Działania z zakresu PR i kontakty z blogerami w imieniu Porta koordynuje Practum Consulting.

Więcej: newsline.pl, 12 kwietnia 2018

http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art9966,porta-rozpoczyna-miedzynarodowa-kampanie.html

Media Run logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich.

„Zaplanowaliśmy intensywną kampanię w Polsce, Czechach i Słowacji łączącą aspekty wizerunkowe, emocjonalne i produktowe. Płynnie przechodzimy z komunikacji bazującej na idei otwartości, jaką prowadziliśmy w zeszłym roku, do kampanii produktowej promującej najważniejsze kolekcje Porta. W dalszym ciągu klamrą spinającą nasze działania jest hasło „Otwórz się na możliwości”. Kontynuujemy emocjonalne przekazy, zachęcając do otwierania się na to, co nowe i niewiadome, na przyszłość, bliskość, piękno, trwałość i bezpieczeństwo. Jednocześnie pokazujemy, że droga do zaspokajania potrzeb w tych obszarach prowadzi często do i przez drzwi. Istotnym elementem naszej kampanii będą także działania promujące dobry design, inspirujące do zmian we wnętrzach i pokazujące, jaki wpływ na estetykę i funkcjonalność wnętrza mają właśnie odpowiednio dobrane drzwi.” – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

Działaniami PR i kontaktami z blogerami zajmuje się Practum Consulting.

Więcej: mediarun.com, 12 kwietnia 2018

http://mediarun.com/pl/promocja/porta-z-miedzynarodowa-kampania-reklamowa.html

Signs logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich. Kampania jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałość, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz PR. Kampania rozpocznie się 13 kwietnia i potrwa do połowy lipca br.

PR oraz kontakty z blogerami w imieniu Porta są koordynowane przez agencję Practum Consulting.

Więcej: www.signs.pl, 12 kwietnia 2018

https://www.signs.pl/porta-rozpoczyna-miedzynarodowa-kampanie,36132,artykul.html

Marketing przy kawie logo

Porta KMI Poland rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich. Działania promują drzwi z Top Kolekcji i będą koncentrować się na kluczowych atrybutach marki: designie, trwałości, bezpieczeństwie i 5-letniej gwarancji na produkt.

Kampania drzwi Porta prowadzona jest w telewizji, Internecie (m.in.współpraca z blogerami, działania w mediach społecznościowych) oraz punktach sprzedaży. Zaplanowano też aktywności PR. Działania w ramach kampanii rozpoczną się 13 kwietnia, a potrwają do połowy lipca br.

PR oraz kontakty z blogerami koordynuje agencja Practum Consulting.

Więcej: marketingprzykawie.pl, 12 kwietnia 2018

https://marketingprzykawie.pl/espresso/porta-rozpoczyna-miedzynarodowa-kampanie/

Signs logo

Producent biżuterii premium Dall’Acqua podpisał umowę z agencją PR, Practum Consulting, na obsługę w zakresie działań wizerunkowych. Agencja będzie prowadzić na rzecz marki relacje z mediami, a także doradzać w zakresie działań promocyjnych, koordynować współpracę z blogerami i celebrytami. Biżuteria Dall’Acqua jest obecnie dostępna w sieci Jubitom oraz w uznanych sklepach jubilerskich na terenie całego kraju.

– Mamy światowej klasy produkty, które zyskują coraz większe grono sympatyków dzięki odpowiadającemu międzynarodowym trendom wzornictwu i unikatowej na polskim rynku jakości wykonania i wykończenia biżuterii. Chcemy obecnie rozpocząć szerszą komunikację, by móc dotrzeć do nowych grup klientów i zachęcić ich do poznania naszej marki. Wybraliśmy agencję Practum, by profesjonalnie wsparła nas w tych działaniach – komentuje Anna Wilk, właścicielka marki Dall’Acqua.

Więcej: signs.pl, 1 lutego 2018

https://www.signs.pl/dall%E2%80%99acqua-z-agencja-practum,35279,artykul.html

Proto logo

W lutym 2018 roku Practum Consulting nawiązało współpracę z producentem biżuterii premium Dall’Acqua. Umowa obejmuje obsługę w zakresie działań wizerunkowych marki.

Do zadań Practum należą: relacje z mediami, doradztwo w zakresie działań promocyjnych oraz koordynowanie współpracy z blogerami i celebrytami. Za projekt odpowiedzialne są: Kinga Szkutnik, Anna Omelańska i Aleksandra Stolarczyk.

Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Strony nie zdradzają długości trwania umowy.

Więcej: proto.pl, 9 lutego 2018

 http://www.proto.pl/aktualnosci/dallacqua-nowym-klientem-practum-consulting