Kinga Szkutnik

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczął współpracę z agencją PR Practum Consulting w zakresie doradztwa strategicznego, PR korporacyjnego i produktowego oraz komunikacji kryzysowej.

(...)

- Jako lider w zakresie produkcji drzwi w naszej części Europy, chcemy działać według najwyższych standardów i wyznaczać trendy w branży. W 2015 r. wdrożyliśmy strategię opartą na idei biznesu otwartego, która ma swoje odzwierciedlenie nie tylko w sposobie zarządzania, ale też komunikacji. Chcemy zachęcać do dialogu, budować bliższe relacje, otwierać się na współpracę, inicjować pozytywne zmiany i rozwój. Zdecydowaliśmy się na Practum, bo potrzebujemy partnera, który pomoże nam tę ideę skutecznie komunikować i wesprze nasze działania strategicznym doradztwem w zakresie odpowiedzialnego budowania wizerunku wśród różnych grup otoczenia. Zależy nam szczególnie na wykorzystaniu potencjału firmy i naszych osiągnięć w obszarze media relations. Nie bez znaczenia są też dla nas kompetencje Practum w zarządzaniu kryzysowym, z którymi po prostu czujemy się bezpiecznie – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

(...)

Więcej: nowymarketing.pl, 10 sierpnia 2017

http://nowymarketing.pl/a/15040,agencja-practum-zadba-o-skuteczna-komunikacje-porta

Kinga Szkutnik

GlobalExpo, spółka odpowiedzialna za część targowo-konferencyjną w ramach rewitalizacji dawnej hali FSO na warszawskim Żeraniu, nawiązała współpracę z Practum Consulting. 

Agencja zajmie się prowadzeniem relacji z mediami i doradztwem wizerunkowym dla powstającego centrum targowo-wystawienniczego.


Przy ul. Modlińskiej 4 i 6B budowany jest nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks o powierzchni użytkowej 60 tys. metrów kwadratowych, zachowujący przemysłowy charakter miejsca. W obiekcie ma znaleźć się centrum targowo-konferencyjne, całoroczna stała część wystawiennicza z ofertą budowlano-dekoracyjną, a także hotel, powierzchnie biurowe i ponad 1400 miejsc parkingowych. Inwestycja ma zostać oddana do użytku w całości w 2018 roku.

Więcej: Proto.pl, 21 czerwca 2017

http://www.proto.pl/aktualnosci/practum-consulting-dla-globalexpo

Newseria biznes

Tikkurila Polska, jeden z wiodących producentów farb dekoracyjnych i przemysłowych na polskim rynku, podpisała umowę z Practum Consulting na obsługę public relations marek Tikkurila, Beckers i Jedynka. Agencja będzie prowadzić PR produktowy oraz obsługiwać biuro prasowe tych brandów.

- Naszą kluczową marką jest Tikkurila, jednak zależy nam także na silnym wsparciu poprzez działania komunikacyjne marek Beckers i Jedynka. Nasze produkty są przeznaczone dla różnych grup odbiorców, o zainteresowanie których chcemy zabiegać. W ofercie obok farb ściennych mamy szereg ciekawych produktów dekoracyjnych, dzięki którym można tworzyć wnętrza wyróżniające się unikatowym designem, a także o niezwykłych właściwościach użytkowych, co stwarza wiele atrakcyjnych kontekstów do komunikacji. Liczymy, że dzięki ciekawym pomysłom Practum istotnie wesprze nasze działania marketingowe na polu public relations – komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR w Tikkurila Polska.

Więcej: biznes.newseria.pl, 19 stycznia 2016 

https://biznes.newseria.pl/komunikaty/media_i_pr/tikkurila_polska_z,b191281730

Marketing przy kawie

Operator logistyczny Dachser powierzył działania wizerunkowe w Polsce agencji Practum Consulting. Będzie ona prowadzić PR korporacyjny i produktowy oraz obsługiwać biuro prasowe firmy.

W najbliższych miesiącach czekają nas nowe wyzwania biznesowe i wizerunkowe. Między innymi będziemy obchodzić ważny dla nas jubileusz 10-lecia istnienia Dachser w Polsce, zależy nam też na silnym wsparciu wizerunkowo-marketingowym naszych planów strategicznych na ten rok – komentuje Grzegorz Lichocik, prezes zarządu firmy Dachser w Polsce.

Więcej: marketingprzykawie.pl, 12 stycznia 2016

https://marketingprzykawie.pl/espresso/dachser-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-practum/

Kinga Szkutnik

Jak wykorzystać pochodzenie marki, by skutecznie budować jej wizerunek, radzi w „Rzeczpospolitej” Kinga Szkutnik zarządzająca agencją PR Practum Consulting.

"W obliczu globalnej konkurencji, kiedy duża część produktów wytwarzana jest w Azji, pochodzenie marki i miejsce produkcji może być elementem wyróżniającym. Odwołanie do polskich korzeni ma więc rosnące znaczenie. Polacy są coraz lepiej postrzegani jako pracownicy, choć nadal wielu zachodnioeuropejskich klientów nie wierzy, że nasze fabryki mogą należeć do najnowocześniejszych w Europie. Pozytywne skojarzenia z marką może nasuwać także podkreślenie jej regionalności, zwłaszcza jeśli region jest dobrze postrzegany. W komunikacji marek z Wielkopolski i ułatwianiu budowania ich przewagi może pomóc skojarzenie z wielkopolską solidnością. Aby ten aspekt właściwie spożytkować, trzeba jednak mieć dobry pomysł, a czasem także spore pieniądze."

Kinga Szkutnik 
Dyrektor zarządzająca agencji PR Practum Consulting

 

Więcej: Rzeczpospolita, 3 sierpnia 2015

http://www4.rp.pl/Zycie-Wielkopolski/308029867-Solidnosc-i-energia-lepsze-niz-reklama.html

IPRA Golden World

Znamy zwycięzców IPRA Golden World Awards 2015.  Wśród laureatów znalazło się 5 polskich kampanii.

(...)

Wśród laureatów znalazła się także agencja PR Practum Consulting, która otrzymała nagrodę w w kategorii „NGO campaign –agency". Doceniono ją za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Kampanie te były realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. 

(...)

 

Więcej: Proto.pl, 11 czerwca 2015

http://www.proto.pl/aktualnosci/polacy-nagrodzeni-w-ipra-golden-world-awards-2015

agencja pr

Agencja PR Practum Consulting zwyciężyła w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2015 organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Nagrodę otrzymała w kategorii „Kampania NGO – Agencja” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Były one realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. 

IPRA Golden World Award to już kolejne wyróżnienie przyznane w tym roku za ten program. W maju bieżącego roku agencja Practum zdobyła statuetkę Gold SABRE w kategorii geograficznej „The Baltic”. Kampania została zakwalifikowana również do finału PR Daily’s Nonprofit PR Awards 2015. Rozstrzygnięcie tego konkursu planowane jest na koniec czerwca br. 

- Cieszymy się ogromnie, że kampania realizowana wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń Amazonki po raz kolejny zyskała uznanie w oczach międzynarodowych specjalistów z branży PR. Celem tej akcji było przekonanie jak największej liczby osób do organizacji meczów piłki nożnej w całej Polsce pod szyldem Dnia Przyjaciół Piłki Nożnej. W rezultacie odbyło się ich aż 1136. Podczas tych spotkań zachęcaliśmy kobiety do profilaktyki w zakresie raka piersi wręczając im Różowe Kartki. Wykorzystując natomiast popularność futbolu chcieliśmy zaangażować w akcję również mężczyzn, by uświadomić im, że życie bliskich im kobiet leży także w ich rękach. W wyniku prowadzonych działań do walki o zdrowie pań przyłączyło się ponad 80 tys. osób i rozdaliśmy 350 tys. Różowych Kartek - mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca agencji Practum Consulting.

(...)

 

Więcej: Signs.pl, 10 czerwca

http://www.signs.pl/agencja-practum-zdobyla-ipra-golden-world-award,25102,artykul.html

kinga szkutnik

Afery korupcyjne zawsze podkopują zaufanie i działają negatywnie na wizerunek osób i organizacji w nie zamieszanych. W sporcie działa to ze zdwojoną siłą, bo korupcja stanowi zaprzeczenie wpisanej w niego rywalizacji fair play. Niemniej jednak, w sporcie ściera się wiele interesów i to, co czasem wydaje się oczywiste w biznesie, nie zawsze ma tu zastosowanie. Niestety, reakcje sponsorów żądające podjęcia kroków i wprowadzenia zmian w FIFA, nie wydają się wystarczająco stanowcze, by mogły wymusić zmiany personalne. Dlatego wciąż możliwy jest wybór Seppa Blattera na kolejną kadencję.

Pytanie, czy przy wyborze prezydenta wygra chęć zmian czy utrzymania dotychczasowego status quo, a więc także obawa o utratę partykularnych interesów. Obecna afera korupcyjna raczej nie pogrąży FIFA, bo organizacja ta ma zbyt dużo do zaoferowania i kibicom, i sponsorom. Na pewno jednak – niezależnie od tego, kto wygra wybory – nowy prezydent będzie musiał wprowadzić zmiany systemowe wskazujące na to, że podjęte zostały działania antykorupcyjne. Pozostaje mieć nadzieję, że będą to działania realne, a nie tylko pozorowane.

Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca agencji Practum Consulting

 

Proto.pl, 29 maja 2015

http://www.proto.pl/aktualnosci/kinga-szkutnik-afera-korupcyjna-nie-pograzy-fifa-organizacja-ma-zbyt-duzo-do

agencja pr

Nagrody Golden SABRE trafiły do Hill+Knowlton Strategies oraz agencji Practum Consulting, natomiast MSLGROUP i Brand24 uhonorowano SABRE za SocialNation.

W finale konkursu EMEA SABRE Awards znalazło się 13 polskich projektów.

(...)

Agencja public relations Practum Consulting zdobyła statuetkę Gold SABRE w kategorii geograficznej „The Baltic” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. Równolegle Practum znalazło się z tą kampanią w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii „Kampania NGO – agencja”.

- Bardzo cieszymy się, że prowadzona przez nas kampania PR zyskała uznanie na arenie międzynarodowej. To tym większa przyjemność, że był to projekt non-profit, a wszelkie podejmowane w ramach niego działania realizowane były bez budżetów marketingowych. Wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” chcieliśmy w trakcie meczów futbolu promować prozdrowotne zachowania w zakresie raka piersi i rozdając różowe kartki zachęcać panie do badań profilaktycznych. Co istotne do tej walki o zdrowie kobiet udało nam się razem zaangażować ponad 80 tys. osób, w tym również wielu panów – mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.

(...)

 

Więcej: Mediarun.com, 22 maja

http://mediarun.com/pl/wydarzenia/konkursy/nagrody-sabre-w-rekach-polakow.html

sabre

Niedawno informowaliśmy, że w finale konkursu EMEA SABRE Awards znalazło się 13 polskich projektów. Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji – Polska zdobyła dwie statuetki. 

(...)

Agencja Practum Consulting zdobyła statuetkę Gold SABRE w kategorii geograficznej „The Baltic”. Nagrodzono projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” i Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”.

(...)

 

Więcej: Proto.pl, 21 maja 2015

http://www.proto.pl/aktualnosci/nagrody-sabre-rozdane-dwie-statuetki-gold-sabre-award-dla-polski

sabre gold
Agencja PR Practum Consulting zdobyła statuetkę Gold SABRE w międzynarodowym konkursie dla branży PR – SABRE Awards EMEA 2015. Nagroda została przyznana w kategorii geograficznej „The Baltic” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. Równolegle Practum znalazło się z tą kampanią w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii „Kampania NGO – agencja”.

 

- Bardzo cieszymy się, że prowadzona przez nas kampania PR zyskała uznanie na arenie międzynarodowej. To tym większa przyjemność, że był to projekt non-profit, a wszelkie podejmowane w ramach niego działania realizowane były bez budżetów marketingowych. Wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” chcieliśmy w trakcie meczów futbolu promować prozdrowotne zachowania w zakresie raka piersi i rozdając różowe kartki zachęcać panie do badań profilaktycznych. Co istotne do tej walki o zdrowie kobiet udało nam się razem zaangażować ponad 80 tys. osób, w tym również wielu panów – mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.

(...)

 

Więcej: 24pr.pl, 20 maja 2015

http://24pr.pl/2015/05/agencja-practum-consulting-z-nagroda-gold-sabre/

sabre gold

Agencja PR Practum Consulting zdobyła statuetkę Gold SABRE w międzynarodowym konkursie dla branży PR - SABRE Awards EMEA 2015. Nagroda została przyznana w kategorii geograficznej „The Baltic” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. Równolegle Practum Consulting znalazło się z tą kampanią w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii „Kampania NGO - agencja”.

Bardzo cieszymy się, że prowadzona przez nas kampania PR zyskała uznanie na arenie międzynarodowej. To tym większa przyjemność, że był to projekt non-profit, a wszelkie podejmowane w ramach niego działania realizowane były bez budżetów marketingowych. Wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” chcieliśmy w trakcie meczów futbolu promować prozdrowotne zachowania w zakresie raka piersi i rozdając różowe kartki zachęcać panie do badań profilaktycznych. Co istotne do tej walki o zdrowie kobiet udało nam się razem zaangażować ponad 80 tys. osób, w tym również wielu panów – mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.

(...)

 

Więcej: Signs.pl, 20 maja 2015

http://www.signs.pl/agencja-practum-consulting-z-nagroda-gold-sabre-,24916,artykul.html

sabre awards

Coraz bliżej rozstrzygnięcia tegorocznej edycji konkursu EMEA SABRE Awards. Do tegorocznych finałów zakwalifikowano 10 polskich projektów.

Jury doceniło kampanię PZU „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, którą zrealizowały agencje On Board PR i VML Poland. Otrzymała ona nominację w kategorii „Integrated Marketing”.  Z uznaniem spotkał się też projekt „Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win” realizowany przez Publicon dla Instytutu Spraw Obywatelskich (nominacja w kategorii obejmującej kraje bałtyckie). W tej samej kategorii wśród nominowanych znalazły się także: kampania społeczna „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom” (akcja ZT Kruszwica) oraz projekt „Dzień przyjaciół piłki nożnej”, realizowany przez Fundację "Piłka jest Piękna", Federację Stowarzyszeń "Amazonki" oraz agencję public relations Practum Consulting.

(...)

Łącznie do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 2 tys. prac. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona podczas ceremonii 19 maja w Londynie. Kampanie ocenia jury, w skład którego wchodzi ponad 40 specjalistów z branży. Wśród nich Sebastian Stępak z MSL Warsaw.

 

Więcej: Proto.pl, 8 kwietnia 2015

http://www.proto.pl/aktualnosci/polacy-wsrod-finalistow-sabre-awards

Według PR-owców TVN prawidłowo zareagował na publikacje Wprost. Jednak na ocenę szkód wizerunkowych poniesionych przez samą stację oraz Kamila Durczoka jest jeszcze za wcześnie.

(...)

Kwestię komunikacji wewnętrznej porusza Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca agencji Practum Consulting. „Działania wewnętrzne najlepiej podjąć jak najwcześniej, nawet na etapie mało prawdopodobnych sygnałów, by móc zapobiec kryzysowi medialnemu lub – jeśli sprawa zostanie nagłośniona – dysponować od razu odpowiednimi informacjami umożliwiającymi zajęcie od początku właściwego stanowiska. W tym świetle działania podjęte przez TVN jak powołanie komisji mającej wyjaśnić kwestie mobbingu i molestowania oraz ogłoszenie polityki w zakresie zachowań niepożądanych, należy uznać za pozytywne, choć nieco spóźnione” – zaznacza Szkutnik.

Więcej: PRoto.pl, 19 lutego 2015

http://www.proto.pl/aktualnosci/czekajac-na-fakty-czy-doniesienia-wprost-zaszkodza-tvn-i-durczokowi