Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży specjalne karty podarunkowe dla kibiców. Będzie można je wymienić na oryginalne produkty z logo Widzewa, w tym koszulki meczowe, bluzy, czapki i inne klubowe gadżety. Widzewskie bony upominkowe o nominałach 50, 100, 200 lub 500 zł można zakupić w oficjalnym sklepie klubu.

RTS Widzew Łódź przedłużył kontrakt na kolejne dwa sezony z trenerem pierwszego zespołu, Radosławem Mroczkowskim. Obecna umowa obowiązywała do końca sezonu 2011/2012. W ramach nowego kontraktu szkoleniowiec Widzewa dodatkowo przejmie większość obowiązków związanych z funkcjonowaniem działu sportu w łódzkim klubie.

RTS Widzew Łódź podpisał umowę z firmą Magellan, działającą na rynku usług finansowych dla sektora ochrony zdrowia. W ramach współpracy reklamowej z klubem Magellan m.in. oznakuje swoim logo widzewskie służby medyczne obecne w trakcie meczów. Z nowym partnerem biznesowym Widzew zrealizuje również akcję charytatywną na rzecz dzieci leczących się w łódzkich szpitalach.

RTS Widzew Łódź rusza ze sprzedażą karnetów na rundę wiosenną sezonu 2011/2012. Do końca tygodnia będą one dostępne wyłącznie poprzez stronę internetową, a od 28 listopada również w kasach i oficjalnym sklepie Widzewa. Kibice posiadający karnety z rundy jesiennej do 23 grudnia będą mogli rezerwować swoje dotychczasowe miejsca na trybunach. Karnet obejmuje 7 spotkań, w tym 3 mecze hitowe z Ruchem Chorzów, Legią Warszawa i Lechem Poznań. Właściciele karnetów obejrzą jeden mecz hitowy gratis, a drugi w cenie zwykłego meczu. Klub oferuje również kibicom liczne zniżki, m.in. dla posiadaczy karnetów z ubiegłej rundy, kobiet, dzieci, studentów, seniorów czy w ramach promocji „Jest nas coraz więcej", które umożliwiają nabycie karnetów w atrakcyjniejszych cenach.

Przeciwnikami Widzewa w najbliższych dwóch meczach rozgrywanych przy al. Piłsudskiego są Cracovia i Korona Kielce. Drużyna Widzewa liczy na wsparcie kibiców i głośny doping podczas tych spotkań. W związku z tym klub przygotował atrakcyjne zniżki na bilety. Kibice, którzy nabędą bilet na mecz Widzewa z Koroną Kielce, będą mogli kupić za połowę ceny wejściówkę na spotkanie z Cracovią zaplanowane na  29 października. Z kolei fani, którzy posiadają już bilet na mecz z krakowską drużyną, do 29 października będą mogli skorzystać z 50% rabatu przy zakupie wejściówki na spotkanie z Koroną Kielce. Na zniżce skorzystają również kibice, którzy obecnie posiadają karnety na mecze Widzewa. Przy ich przedłużaniu na kolejną rundę zapłacą kwotę pomniejszoną o połowę ceny biletu na mecz z Cracovią.

RTS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży własny napój energetyczny - Widzew Energy Drink, którego nazwę wybrali w plebiscycie sami kibice. Kolorystyka opakowania nawiązuje do barw łódzkiego klubu, a na etykietce widnieje również herb Widzewa. Producentem napoju jest CD EXCELLENCE, firma zajmująca się produkcją napojów energetycznych i wyrobów medycznych. Widzew Energy Drink dostępny jest w 0.5 l butelkach. Sugerowana cena napoju to 2,99 zł.

Otaczające widzewskie boisko nowoczesne bandy video dostarczone ostatnio przez firmę ARTLED spotkały się z ogromnym zainteresowaniem reklamodawców. Na mecz Widzew – ŁKS rozgrywany w najbliższy poniedziałek, 17 października o godz. 18.30, cały czas reklamowy na bandach został sprzedany w dwa dni. Największym kontrahentem została firma Impall oferująca maszyny i urządzenia dla  firm odzieżowych.

RTS Widzew Łódź podpisał umowę z nowym partnerem biznesowym, firmą ARTLED Sp. z o.o., która w rundzie jesiennej sezonu 2011/2012 wyposaży klubowy stadion w bandy elektroniczne. Umieszczone wokół boiska piłkarskiego nowoczesne nośniki LED zastąpią dotychczasowe statyczne reklamy. Na wysokiej rozdzielczości bandach emitowane będą dynamiczne, animowane spoty prezentowane w piętnastosekundowych cyklach.