Po raz pierwszy w tym roku zostaną zorganizowane wyspecjalizowane targi poświęcone produktom i usługom związanym ze świętami Bożego Narodzenia - Targi Christmas Expo. Na stoiskach nie zabraknie więc różnego rodzaju dekoracji, propozycji świątecznego oświetlenia, a także bożonarodzeniowych zabawek czy upominków. Dla producentów i dystrybutorów będzie to okazja, by zaprezentować najnowsze oferty na nadchodzący bożonarodzeniowy sezon. Zwiedzający zaś będą mogli w jednym miejscu porównać różnorodne propozycje wystawców, zainspirować się światowymi trendami, a nawet dokonać zakupów wybranych produktów przed okresem świątecznym. Pierwsza edycja Christmas Expo odbędzie się w dniach 2-4 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

- Czas oczekiwania na Boże Narodzenie to magiczny okres, któremu towarzyszy wyjątkowa i radosna atmosfera. Potęgują ją dodatkowo piękne ozdoby w domach, sklepach czy na ulicach miast, jakie pojawiają się już na ponad miesiąc przed świętami. Na targach Christmas Expo w jednym miejscu chcemy zebrać różnorodne pomysły na bożonarodzeniowe dekoracje. Producenci i dystrybutorzy tego typu produktów będą tu mogli za jednym razem dotrzeć z informacją o swojej świątecznej ofercie do właścicieli sklepów, zarządców galerii handlowych, a także przedstawicieli miast, hoteli i restauracji oraz wszystkich tych, którzy będą przystrajać różne miejsca bożonarodzeniowymi ozdobami – mówi Bartosz Sosnowski, prezes firmy Międzynarodowe Targi Polska, organizującej pierwsze Christmas Expo.

Świąteczny biznes w jednym miejscu

Podczas Targów Christmas Expo na stoiskach wystawiać się będą producenci dekoracji świątecznych, kartek i kalendarzy bożonarodzeniowych, a także oświetlenia przeznaczonego dla miast, domów czy obiektów handlowych. Nie zabraknie firm produkujących porcelanę i szkło, zastawy i dekoracje stołów świątecznych, słodycze, a nawet artykuły na imprezy okolicznościowe. Swoje propozycje przedstawią też producenci i dystrybutorzy artykułów kwiaciarskich, zabawek i upominków bożonarodzeniowych, a także hurtownicy materiałów czy przyborów potrzebnych przy scrapbookingu oraz wydawnictwa świąteczne.

Dla kogo Christmas Expo?

Targi Christmas Expo kierowane są do wszystkich osób poszukujących pomysłów na świąteczne dekoracje. Wśród zwiedzających znajdą się więc przedstawiciele miast i urzędów, właściciele i menadżerowie restauracji oraz hoteli, a także zarządcy w centrach handlowych. Co więcej, w targach wezmą też udział projektanci i dekoratorzy wnętrz, osoby odpowiedzialne za ekspozycje w punktach sprzedaży, oraz przedstawiciele sklepów, hurtowni, księgarń, agencji reklamowych i klienci indywidualni.

Targi odbywają się równolegle z Targami Event – Wszystko dla Organizatorów Eventów oraz Międzynarodowymi Targami Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel.

Wstęp na premierową edycję Christmas Expo jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na www.christmasexpo.pl.