Mus czekoladowo-gruszkowy bądź czekoladowo-tropikalny i czekolada na gorąco – to wybrane propozycje, jakie pojawiły się po raz pierwszy w restauracjach Sphinx w najnowszej odsłonie „Sphinx Café”. Deserowa karta z nowościami dostępna jest we wszystkich lokalach sieci w Polsce.

- W ramach najnowszej odsłony Sphinx Café dla gości przygotowaliśmy kilka propozycji w oparciu o oryginalną, gorzką czekoladę. W związku z tym, że powszechnie znana jest ze swoich poprawiających nastrój właściwości, szczególnie w okresie jesienno-zimowym nie mogło zabraknąć jej w naszym menu. Zachęcamy więc do próbowania naszych czekoladowych nowości – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

Z najnowszych propozycji „Sphinx Café” zamówić można czekoladę przygotowywaną w tradycyjny sposób z oryginalnej gorzkiej czekolady, podawaną na gorąco z bitą śmietaną i posypaną wiórkami czekoladowymi. Deser ten dostępny jest również w wersji z purée z gruszek oraz bitą śmietaną. Ponadto na klientów czekają też serwowane na zimno musy. Do wyboru są aksamitny mus czekoladowy z bitą śmietaną, a także czekoladowo-tropikalny i czekoladowo-gruszkowy, czyli delikatne połączenie aromatycznej gorzkiej czekolady z owocowym, tropikalnym purée bądź purée z gruszek, również podawane z bitą śmietaną. Wśród nowości po raz pierwszy pojawił się też delikatny sernik z cząstkami brzoskwiń.

- Goście restauracji Sphinx bardzo cenią sobie nasze desery, co potwierdzają zrealizowane na rzecz sieci badania. Wynika z nich bowiem, że 88% klientów, którzy skorzystali z oferty deserowej Sphinx, przyznaje, iż spełnia ona ich oczekiwania. Jednocześnie co trzecia osoba (32%) w tej grupie uważa, że podawane desery są nawet lepsze niż mogli się spodziewać. Są one doceniane nie tylko za smak, ale i wielkość porcji – dla 92%  spełniamy oczekiwania w tym zakresie. Co więcej w odniesieniu do estetyki podania deserów ten odsetek sięga 100%. Tak pozytywne głosy niezmiernie nas cieszą. Nie spoczywamy jednak na laurach i cały czas pracujemy nad deserowym menu, by jeszcze bardziej wpisać się w potrzeby naszych klientów – dodaje Dorota Cacek.

Badania opinii na temat restauracji Sphinx na polskim rynku gastronomicznym przeprowadzono przez TNS Polska na zlecenie Sfinks Polska w marcu 2015 r. na próbie regularnych klientów restauracji Sphinx (n=354) w wieku od 15 lat.