Prawie 110 wystawców z Polski i zagranicy zaprezentuje swoje oferty dla hotelarstwa na rozpoczynających się 5 października IV Międzynarodowych Targach Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011. Będzie to okazja, by w jednym miejscu i czasie zapoznać się z najnowszymi propozycjami produktów i usług w zakresie wyposażenia i wystroju wnętrz, tekstyliów i galanterii hotelowej, housekeepingu, rozwiązań informatycznych czy infrastruktury rekreacyjnej, SPA & Wellness. Na zwiedzających będą czekać nowości produktowe, korzystne rabaty przygotowane specjalnie na targi, a także bogaty program konferencji i spotkań. Targi WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Tylko do 3 października będzie aktywna rejestracja on-line na www.worldhotel.pl/rejestracja umożliwiająca bezpłatny wstęp na targi.

- WorldHotel to wyjątkowe wydarzenie, które chętnie odwiedzają osoby działające w branży hotelarskiej, bo tutaj mogą zapoznać się z aktualną, a przede wszystkim kompleksową ofertą produktów i usług dla obiektów noclegowych. Targi pozwalają też prowadzić rozmowy handlowe, które mogą zaowocować intratnymi kontraktami. Poza wymiarem czysto biznesowym, Targi WorldHotel doskonale pełnią rolę edukacyjną, bowiem dzięki licznym konferencjom i dyskusjom organizowanym przez trzy dni, stwarzają szansę na zdobycie cennej wiedzy. Z tym większą przyjemnością zapraszam na nasze targi - mówi Renata Smolnytska, Project Manager Targów WorldHotel.

Pełen przegląd ofert dla branży

Targi WorldHotel gromadzą architektów, projektantów wnętrz, inwestorów i firmy wykonawcze, a także właścicieli i menadżerów różnego rodzaju obiektów noclegowych. Tutaj będą mieć okazję, by przyjrzeć się różnorodnym ofertom produktów, usług i rozwiązań w zakresie budowy, wyposażenia, modernizacji i codziennej obsługi obiektów noclegowych. Wśród licznych propozycji wystawców znajdą się m.in. nowości produktowe służące wyposażeniu i wystroju wnętrz hotelowych. Zaprezentowany zostanie wzorcowy pokój hotelowy na rok 2012 czy innowacyjne systemy podłogowe, jak designerskie płytki dywanowe. Nie zabraknie bogatego wyboru produktów galanterii i tekstyliów dla hoteli, a także środków czystości. Na stoiskach przedstawione zostaną również nowoczesne rozwiązania informatyczne dla sektora hotelarskiego, w tym interaktywne systemy telewizji hotelowej czy digital signage - systemy oznakowania sal konferencyjnych i działań promocyjnych. Pokazany zostanie też innowacyjny system łączący w sobie oprogramowanie do zarządzania całym obiektem hotelowym oraz podsystemy inteligentnego budynku. W tym roku po raz pierwszy podczas WorldHotel zwiedzający będą mogli zapoznać się również z ofertą dla branży eventowej dzięki organizowanym równolegle w sąsiadującej hali III Targom Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011.

Targowe promocje i konkursy

Na Targach WorldHotel 2011 po raz pierwszy zorganizowana zostanie przez MT Targi i Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego (IGHP) specjalna akcja - „Zamówienia zbiorowe”. Przyświeca jej cel, by zachęcić członków IGHP do składania dużych i cyklicznych zamówień u wystawców WorldHotel, co pozwoli wystawcom na zwiększenie sprzedaży w ujęciu długofalowym, a firmom zrzeszonym w IGHP - korzystać z atrakcyjnych rabatów na określone produkty. Ponadto swoją premierę ma konkurs na najlepszą ofertę Targów WorldHotel, w którym zwycięzca otrzyma m.in. unikatowe logo „The Best of WorldHotel 2011” i pakiet promocyjny sponsorowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Z kolei na laureatów konkursu na najbardziej przedsiębiorczą firmę, eksportera i innowatora Targów WorldHotel 2011 organizowanego pod patronatem Ministerstwa Gospodarki czekają  nagrody pieniężne oraz list gratulacyjny  od Ministra Gospodarki.

Skarbnica wiedzy hotelarskiej

Targom WorldHotel towarzyszy interesujący program wydarzeń merytorycznych. W programie znajdzie się seminarium poświęconym ekologii i nowoczesnemu zarządzaniu w hotelarstwie organizowane przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz spotkanie Instytutu Hotelarstwa Polskiego na temat benchmarkingu jako narzędzia revenue management. Magazyn „Hotelarstwo”  zaprasza na konferencję, „Jak zarobić na biznesie hotelarskim?”, a eksperci z firmy Projekt Hotel pokażą, jak duże znaczenie ma kolor w strategii obiektu noclegowego. Ponadto czasopismo „Hotelarz” i Horwath HTL organizują szkolenie związane m.in. z analityką operacyjną czy finansowaniem inwestycji hotelowych, a firma AV.Net Sieci Audiowizualne poprowadzi seminarium na temat rozwiązań audiowizualnych w hotelu. Zaprezentowana zostanie także nowa odsłona portalu zwiadowca.pl dedykowanego m.in. hotelarzom i restauratorom, a wydarzeniem ostatniego dnia targów będzie konferencja „SPA nie jedno ma imię” przygotowana przez Polskie Stowarzyszenie SPA & Wellness.

Zapisy na WorldHotel

By wziąć udział w Targach WorldHotel należy zarejestrować się na wydarzenie za pośrednictwem strony www.worldhotel.pl/rejestracja lub na miejscu podczas trwania imprezy. Rejestracja on-line upoważnia do bezpłatnego zwiedzania Targów WorldHotel oraz odbywających się równolegle Targów Event i jest aktywna do 3 października do godz. 12.00. Zwiedzający, którzy będą zapisywać się na targi na miejscu, muszą zakupić bilet w cenie 30 zł za każdy dzień imprezy, który będzie ważny również na Targi Event. Szczegółowe informacje dotyczące uczestnictwa w konferencjach, seminariach i szkoleniach towarzyszących targom znajdują się na www.worldhotel.pl.