Jedynka logo

Jedynka zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands Polska Marka 2018 w kategorii „Remont i wykończenie domu – farby i lakiery”. Znalazła się tym samym w elitarnym gronie najsilniejszych polskich brandów. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie największego niezależnego badania marek w kraju.

 - To dla nas ogromny zaszczyt, że kolejny rok z rzędu zostaliśmy docenieni w badaniu Superbrands. Tym razem jednak wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, bo o jego przyznaniu po raz pierwszy decydowali wyłącznie sami konsumenci. To właśnie ich głosami Jedynka znalazła się wśród najchętniej wybieranych i polecanych innym, co świadczy o zaufaniu naszych klientów do marki. Najnowszy tytuł jest dla nas motywacją do dalszego doskonalenia oferty, tak, aby Jedynka była cały czas kojarzona z wysoką jakością i niezawodnością – komentuje Marta Chowańczak, kierownik marki Jedynka.

Tytuł Superbrands to prestiżowe wyróżnienie, które już od ponad 20 lat przyznawane jest najsilniejszym markom w 80 krajach na całym świecie. Kluczowym kryterium branym pod uwagę w plebiscycie jest rekomendowanie marki, wskazujące na uznanie klientów. W tegorocznej edycji wybierano spośród 2 tys. marek, a oceny dokonywali konsumenci – w badaniu przeprowadzonym przez Instytut Badawczy ABC Rynek i Opinia, wzięło udział ponad 10 tys. respondentów.