Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”. W ramach akcji, która potrwa do końca roku, sieć reklamuje nowo wprowadzone do oferty zestawy z warzywami na ciepło. Kampania obejmuje materiały BTL – plakaty i wkładki do menu, a także promocję w serwisie Facebook i na stronie sphinx.pl. Akcja wsparta jest działaniami public relations.

Kampanię zaplanował i przygotował, włączając w to projekt materiałów graficznych, dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie public relations zapewnia agencja Practum Consulting.

- Nasza najnowsza akcja promocyjna ma zachęcić do skorzystania z właśnie wprowadzonej oferty osoby, które lubią zjeść solidnie, ale także zdrowo. Sphinx przekonuje, że okres jesienno-zimowy nie musi oznaczać mniejszej porcji witamin, a odpowiednio skomponowany posiłek zapewni energię także w chłodniejsze dni. Restauracje Sphinx odwiedza  duża grupa gości, którzy zwracają uwagę na to, by ich posiłki były nie tylko smaczne, ale też odpowiednio zbilansowane. Nasza oferta wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i tego typu propozycji na pewno będzie w przyszłości w karcie Sphinksa coraz więcej – komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.

Promowana właśnie oferta sieci Sphinx to dwa nowe zestawy: sandacz z mieszanką warzyw na ciepło i ryżem, podawany wraz z sosem holenderskim, a także grillowany filet z kurczaka z mieszanką warzyw na ciepło i ryżem, serwowany z sosem serowym. W skład obu zestawów wchodzą napoje 0,4l. Zestaw z sandaczem kosztuje 29,90 zł, a z filetem 27,90 zł. Podawane w zestawach warzywa dostarcza Bonduelle, a dostawcą sandacza jest Limito – firmy, z którymi Sfinks Polska współpracuje w ramach dostaw centralnych.