Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, został partnerem XIII edycji łódzkiej gry miejskiej Marketing Challenge. Impreza organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu UŁ MarkeTEAM odbędzie się 11 maja. W wydarzeniu weźmie udział ponad 20 zespołów złożonych ze studentów i absolwentów uczelni z całej Polski.

 

- Dachser to organizacja mająca otwartość na młodych ludzi wpisaną w swoje firmowe DNA. Od lat chętnie angażujemy się więc w różnorodne projekty kierowane do studentów. Zostaliśmy partnerem Marketing Challenge, bo wartości takie jak zaangażowanie oparte na pasji i współpraca leżą u podstaw naszej kultury organizacyjnej - komentuje dr inż. Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce. - Dzięki wyjątkowej formie przedsięwzięcia, jaką jest gra miejska, będziemy mieć także okazję do przybliżenia uczestnikom projektu, na czym polega działalność Dachser. Jedno z zadań jest bowiem w pewien sposób powiązane z naszą firmą – dodaje prezes.

 

Marketing Challenge to studenckie przedsięwzięcie, mające za zadanie połączenie zabawy z rozwojem osobistym uczestników. Jego celem jest wykorzystanie wiedzy teoretycznej z zakresu marketingu oraz praktycznych umiejętności podczas ciekawych zadań i jednoczesne doskonalenie kompetencji, takich jak kreatywność, skuteczna komunikacja, szybkie podejmowanie decyzji i efektywna praca w grupie. Co roku w projekcie bierze udział blisko 120 osób. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji akcji jest "Ciemna strona marketingu".

 

Marketing Challenge rozpocznie się w sobotę 11 maja o godzinie 8:00 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Trzyosobowe zespoły złożone ze studentów i absolwentów w kilka godzin będą musiały zmierzyć się z niemal dwudziestoma zadaniami z obszaru marketingu i nie tylko. Poszczególne zadania będą odbywały się w różnych lokalizacjach na terenie Łodzi. Ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród odbędzie się podczas wieczornej gali.