Dachser logo

Dachser, który codziennie dostarcza produkty do 18 000 marketów budowlanych w całej Europie, przedstawia swoją ofertę w zakresie logistyki DIY podczas spoga+gafa 2016, największych targów ogrodniczych na świecie. Podczas wydarzenia prezentuje się ponad 40 polskich firm wśród 2000 wystawców z około 60 krajów. Targi odwiedza rokrocznie ok. 40 tys. odbiorców branżowych z całego świata.

 - Dachser oferuje wysoce wyspecjalizowane usługi z zakresu logistyki dla firm, które chcą dostarczać swoje produkty do europejskich sieci marketów typu dom i ogród. Właśnie dzięki współpracy z nami wielu polskich eksporterów może płynnie spełnić wysokie wymagania sieci DIY w zakresie terminowości dostaw oraz obsługi produktów na terenie sklepu, a w rezultacie rozwijać się na międzynarodowych rynkach bez konieczności zakładania tam swoich oddziałów – komentuje Juliusz Pakuński, project manager Dachser DIY Logistics. 

Dachser zapewnia obsługę firm we wszystkich sieciach dom i ogród na świecie. W samej Europie do tego typu marketów co roku dostarcza ok. 3 mln przesyłek, korzystając codziennie w każdym z nich z tzw. okien czasowych, w których sklep wymaga dostawy. Dzięki współpracy z Dachser wiele polskich firm jest w stanie spełnić rygorystyczne wymogi sieci m.in. w zakresie terminowości dostaw obwarowane wysokimi karami. Mogą przy tym znacząco ograniczyć swoje koszty i ryzyko związane z działalnością eksportową do sieci DIY. Usługi Dachser DIY Logistics obejmują nie tylko transport produktów do marketów, ale również wiele usług dodatkowych związanych z właściwą ekspozycją i promocją towarów w sieciach typu dom i ogród. Operator zajmuje się też obsługą zwrotów i magazynowaniem produktów sezonowych.

 - Świadczymy też usługi merchandisingowe na terenie poszczególnych sklepów, dbając o szybkie wyłożenie produktów na półki, ich odpowiednią ekspozycję i ich promocję, co efektywnie wpływa na zwiększanie sprzedaży. Zajmujemy się też kontrolowaniem jakości i ilości dostępnych towarów, a także składaniem z części, przepakowywaniem czy etykietowaniem, jeśli jest to konieczne. W rezultacie choćby czas wyłożenia towaru na półkę ulega skróceniu średnio z 4,5 do 1 dnia – dodaje Juliusz Pakuński.

 

Targi spoga+gafa są największym wydarzeniem w branży ogrodniczej na świecie. Zarówno duże, jak i małe firmy mają tu swoją szansę, by zaprezentować ofertę wśród wielu potencjalnych nabywców z całego świata, nawiązać wartościowe kontakty biznesowe i podpisać umowy handlowe. Jest to też wydarzenie prezentujące aktualne trendy w branży oraz będące źródłem inspiracji w różnych wymiarach dotyczących ogrodnictwa.