51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominacje do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie.

Oto nominowani w tegorocznej edycji nagrody:

KATEGORIE GŁÓWNE:

(…)

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations

„Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants

Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: mediarun.pl, 6 października 2013

51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do nagrody głównej w 28 kategoriach w 11. edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE:

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

  • Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations
  • „Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants
  • Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: nowymarketing.pl, 4 października 2013

http://nowymarketing.pl/a/2355,zlote-spinacze-2013-nominacje

Ogłoszono finalistów 11. edycji Złotych Spinaczy. 51-osobowe grono jury wybrało 73 projekty, które otrzymały nominacje do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku.

Lista wszystkich nominowanych projektów:

Kategorie główne:

(…)

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

1. „Pociągi relacji szczególnych” – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations

2. „Sprawa poznańska”, czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants

3. Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: marketing-news.pl, 4 października 2013

http://marketing-news.pl/message.php?art=39909

51-osobowe grono jury wybrało 73 projekty, które otrzymały nominację  do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie.  Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE:
(…)
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations

„Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants

Sfinks kontra UOKiK– Practum Consulting

Więcej: zfpr.pl, 4 października 2013

http://www.zfpr.pl/aktualnosci/id/117

51-osobowe grono jury wybrało 73 projekty, które otrzymały nominację do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie. Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

KATEGORIE GŁÓWNE:

(…)

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations

„Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants

Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: internetpr.pl, 7 października 2013

http://www.internetpr.pl/pr_wiedza/informacje/art4441,finalisci-11-edycji-konkursu-zlote-spinacze-2013.html

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamującej loterię „Sezon na Sphinxa” promującą restauracje Sphinx (należące do Sfinks Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Simple Frame, Practum Consulting i Starcom.

(…)

Koncepcję i kreację loterii, serwis sezonnasphinxa.pl i aplikację mobilną, a także reklamy telewizyjne przygotowała agencja GoldenSubmarine. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się  agencja Simple Frame, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Wirtualnemedia.pl, 23 września 2013

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-znow-reklamuje-loterie-sezon-na-sphinxa-wideo

W restauracjach Sphinx pod hasłem "Sezon na Sphinxa" ruszyła, w której do wygrania jest blisko 30,5 tys. nagród. Główną nagrodą jest 6 samochodów Skoda Citigo.

(…)

Wsparciem PR zajęła się agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Media2.pl, 3 czerwca 2013

http://media2.pl/reklama-pr/103142-Sphinx-z-wielka-loteria-i-kampania-marketingowa.html

W restauracjach Sphinx rozpoczęła się loteria „Sezon na Sphinxa”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencje GoldenSubmarine, Simple Frame i Practum Consulting oraz dom mediowy Starcom.

(…)

Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się  agencja Simple Frame, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Wirtualnemedia.pl, 29 maja 2013

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/loteria-sezon-na-sphinxa-promuje-restauracje-sphinx-wideo

Spółka P.R.E.S.C.O., działająca na rynku obrotu wierzytelnościami detalicznymi w Polsce, podpisała umowę o współpracy z agencją public relations Practum Consulting. W ramach kontraktu Practum zajmie się PR-em korporacyjnym, w tym także obsługą biura prasowego spółki.

Ponadto agencja PR wesprze klienta w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Projekt prowadzą Kinga Szkutnik i Joanna Milewska. Practum Consulting zdobyło kontrakt w drodze rekomendacji, firmy nie podają jednak więcej informacji.

Więcej: PRoto.pl, 8 maja 2013

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=124213

Spółka P.R.E.S.C.O., działająca na rynku obrotu wierzytelnościami detalicznymi w Polsce, podpisała umowę o współpracy z agencją public relations Practum Consulting. W ramach kontraktu Practum będzie prowadzić na rzecz P.R.E.S.C.O. działania z zakresu PR korporacyjnego, w tym zajmie się obsługą biura prasowego spółki. Agencja PR wesprze też P.R.E.S.C.O. w komunikacji z rynkiem kapitałowym.

Więcej: PRnews.pl, 8 maja 2013

http://prnews.pl/marketing-i-pr/presco-z-agencja-practum-consulting-2823940.html

Spółka P.R.E.S.C.O., jeden z wiodących podmiotów działających na rynku obrotu wierzytelnościami detalicznymi w Polsce, podpisała umowę o współpracy z agencją public relations Practum Consulting. W ramach kontraktu Practum będzie prowadzić na rzecz P.R.E.S.C.O. działania z zakresu PR korporacyjnego, w tym zajmie się obsługą biura prasowego spółki. Agencja wesprze też P.R.E.S.C.O. w komunikacji z rynkiem kapitałowym.

Więcej: Biznes.interia.pl, 7 maja 2013

http://biznes.interia.pl/gieldy/news/presco-z-agencja-practum-consulting,1915659,1844

Spółka P.R.E.S.C.O., jeden z wiodących podmiotów działających na rynku obrotu wierzytelnościami detalicznymi w Polsce, podpisała umowę o współpracy z agencją public relations Practum Consulting. W ramach kontraktu Practum będzie prowadzić na rzecz P.R.E.S.C.O. działania z zakresu PR korporacyjnego, w tym zajmie się obsługą biura prasowego spółki. Agencja PR wesprze też P.R.E.S.C.O. w komunikacji z rynkiem kapitałowym.

Więcej: 24pr.pl, 7 maja 2013

http://24pr.pl/2013/05/p-r-e-s-c-o-z-agencja-practum-consulting/

Spółka Presco, działająca w branży obrotu wierzytelnościami detalicznymi, podpisała umowę współpracy z agencją  PR Practum Consulting.

W ramach kontraktu Practum będzie prowadzić działania z zakresu PR korporacyjnego, w tym zajmie się obsługą biura prasowego.

Agencja PR wesprze też spółkę w komunikacji z rynkiem kapitałowym.

Więcej: Marketing przy Kawie, 7 maja 2013

http://marketing-news.pl/message.php?art=38375

Spółka P.R.E.S.C.O., jeden z wiodących podmiotów działających na rynku obrotu wierzytelnościami detalicznymi w Polsce, podpisała umowę o współpracy z agencją public relations Practum Consulting. W ramach kontraktu Practum będzie prowadzić na rzecz P.R.E.S.C.O. działania z zakresu PR korporacyjnego, w tym zajmie się obsługą biura prasowego spółki. Agencja PR wesprze też P.R.E.S.C.O. w komunikacji z rynkiem kapitałowym.

Więcej: IPIS.pl, 7 maja 2013

http://www.ipis.pl/artykul.php?idartykul=45322&poddzial=Strona%20g%B3%F3wna