practum_tikkurila logo

W ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie Tikkurila poprowadzi seminarium dla studentów Wydziału Architektury Wnętrz pod hasłem „Farby w architekturze”. Podczas szkolenia ekspert marki będzie opowiadać o właściwościach chemicznych produktów wykorzystywanych do malowania pomieszczeń, narzędziach przydatnych w projektowaniu wnętrz, a także o najnowszych trendach w branży farbiarskiej, co w przyszłości może ułatwić studentom wykonywanie zawodu architekta. Zajęcia odbędą się w środę, 27 kwietnia br. 

Marzysz o idealnym dopasowaniu koloru farby do właśnie zakupionych zasłon? A może chcesz odwzorować na ścianie barwę nieba uwiecznioną na zdjęciu z cudownych wakacji? Wszystkim poszukującym perfekcyjnego dobrania barwy ścian do koloru konkretnego przedmiotu z życia codziennego przychodzą z pomocą Studia Koloru Tikkurila, świadczące usługę Color Service. Umożliwia ona zidentyfikowanie koloru dowolnego przedmiotu niezależnie od rodzaju podłoża i wskazanie odpowiadającego mu koloru farby z szerokiej palety Tikkurila.

Ekipa budowlana programu Nasz Nowy Dom, pod czujnym okiem Katarzyny Dowbor, w wybranych domach, do ich odnowienia używać będzie farb Jedynka. Najbliższe odcinki z Jedynką zostaną wyemitowane na antenie Polsatu w czwartek, 24 marca br. i 7 kwietnia br. o godz. 20.05. Pierwszy program z produktami polskiej marki można już obejrzeć na IPLA.

farby jedynka logo

Jedynka została po raz kolejny uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce w kategorii „Remont i wykończenie domu - farby i lakiery” i otrzymała tytuł Superbrands Created in Poland 2015/2016. Oznacza to, że Jedynka należy do najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej polecanych przez konsumentów marek w tej kategorii produktów dostępnych na rynku.

Tikkurila Polska, jeden z wiodących producentów farb dekoracyjnych i przemysłowych na polskim rynku, podpisała umowę z Practum Consulting na obsługę public relations marek Tikkurila, Beckers i Jedynka. Agencja będzie prowadzić PR produktowy oraz obsługiwać biuro prasowe tych brandów.