Tikkurila logo

Jak w prosty sposób ożywić nudne domowe pomieszczenia? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy najnowszy program wnętrzarski „Postaw na kolor” nadawany na antenie HGTV Home & Garden. Korzystając z farb marki Tikkurila projektant wnętrz i artysta rzeźbiarz Sławomir Klimek będzie pokazywał w nim, jak poprzez dobór i łączenie kolorów dokonać widowiskowej metamorfozy w mieszkaniu. Premierowy odcinek programu z udziałem Tikkurila wyemitowany zostanie w czwartek, 11 maja, o godz. 22.00 na kanale HGTV.

Tikkurila logo

Do grona uczelni współpracujących z marką Tikkurila dołączył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Studenci kierunku Architektury Wnętrz na Wydziale Sztuk Pięknych wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez ekspertów Tikkurila. Zajęcia będą doskonałą okazją do praktycznego poznania farb i ich zastosowania na wybranych powierzchniach. Na podobnych zasadach Tikkurila od kilku lat współpracuje już z ASP w Krakowie i Warszawie.

Jedynka logo

Marka farb Jedynka rozpoczyna kampanię reklamową w związku z wprowadzeniem do sprzedaży testerów koloru Jedynka Impregnat do Drewna z Woskiem. Spoty emitowane będą w ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. na antenie RMF FM i Radia ZET. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. Kampania planowana jest na cały okres wiosenny.  

Tikkurila logo

Złoty Laur Konsumenta 2017 to najnowsze wyróżnienie, którym uhonorowana została Tikkurila. Głosami klientów w tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów i usług Laur Konsumenta, marka uplasowała się na pierwszym miejscu w kategorii „Farby”. Tę najwyższą lokatę Tikkurila zajmuje już kolejny rok z rzędu.

Jedynka logo

Jedynka Ogród Barw i Jedynka Perfekcyjna Biel – te farby polskiej marki po raz kolejny pojawią się na antenie Polsatu w programie „Nasz Nowy Dom”. W sześciu odcinkach najnowszego sezonu ekipa budowlana wykorzysta je, by wyremontować domy bohaterów telewizyjnego show, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji mieszkaniowej.  Nad całym projektem czuwać będzie znana prowadząca Katarzyna Dowbor. Już w najbliższy czwartek, 23 marca, o godz. 20.05 można obejrzeć odcinek z udziałem farb Jedynka.

Beckers logo

Czerwony, zielony i niebieski to trzy główne kolory, jakie kobiety w znacznym stopniu wnoszą w życie panów - wynika z badań TNS Polska na rzecz marki farb Beckers. Dzięki mężczyznom codzienność pań w dużej mierze staje się zaś bardziej niebieska, ale też i żółta. Co się kryje za tymi odcieniami? Jakich jeszcze barw nadają sobie nawzajem panowie i panie?

Zachlapane podłogi, ręce, ubrania i wielokolorowe ściany? Tak wcale nie musi wyglądać testowanie różnych kolorów farb w domowych pomieszczeniach. Z Tikkurila ColorTester dopasowywanie nowych barw do wnętrz może być łatwe, czyste i przyjemne. To unikalne próbki koloru w postaci samoprzylepnej folii, które można przyklejać na ścianie, bez obaw że ją pobrudzą czy pozostawią na niej ślad. Dzięki możliwości wielokrotnego użycia można przylepiać je w różnych pomieszczeniach, by wybrać miejsce, gdzie dany odcień będzie prezentował się najlepiej.

Beckers logo

Zaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie nieco więcej, bo 19% przedstawicielek płci pięknej. Definitywnie jednak Polki preferują jasne sukienki (42%), w tym pastelowe (delikatny róż, niebieski czy zieleń) - 22% oraz białe, écru lub beżowe - 20%. Na suknię w kontrastowych zestawieniach decyduje się co dziewiąta mieszkanka naszego kraju (11%), a na posiadającą intensywną barwę, jak ostry czerwony, niebieski, zielony czy żółty co czternasta badana (7%). Polki preferują też jasne bluzki (49%), a nawet torebki (35%) oraz rajstopy i skarpetki (42%). Tylko w przypadku płaszczy i kurtek wygrywa praktyka – na ciemne kolory stawia 36% kobiet, choć wciąż niemal tyle samo (35%) wybiera wierzchnie okrycia w jasnych barwach. Panowie są bardziej konserwatywni w doborze kolorów - najczęściej decydują się na ciemne odcienie wybierając dla siebie zarówno elementy stroju i dodatki, jak i samochody.