Betfan

Według analiz BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, polska drużyna narodowa awansuje do 1/8 finału mundialu w Katarze. Zdaniem bukmachera Polacy wyjdą z grupy razem Argentyńczykami, którzy pokonają Biało-Czerwonych w środowym starciu.

Sfinks logo

Przychody ze sprzedaży gastronomicznej w sieciach należących do Sfinks Polska po dziewięciu miesiącach roku 2022 r. osiągnęły 124,01 mln zł i znacznie przewyższyły te sprzed roku. Wzrost sprzedaży gastronomicznej, o 8% r/r, odnotowano także w samym trzecim kwartale 2022 r. wobec trzeciego kwartału 2021 r. W ujęciu skonsolidowanym grupa Sfinks odnotowała na koniec września 2022 r. przychody ze sprzedaży na poziomie 73,33 mln zł. Zysk netto i EBITDA grupy za trzy kwartały i po oczyszczeniu z wpływu MSSF16 wyniosły odpowiednio 15,95 mln zł oraz 20,03 mln zł.

Sfinks logo

Sieć wirtualnych restauracji sygnowana przez największego w Polsce youtubera Karola “Blowka” Gązwy jest dostępna w opcji “take away” (tylko w odbiorze) w lokalach sieci SPHINX. Każdy fan burgerów Blowka może teraz spróbować zupełnie nowej odsłony burgerów, odbierając je w wybranych restauracjach SPHINX w Polsce.

Betfan

Ruszyła nowa kampania marketingowa BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, przez którą chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy. „Koń na drzewie”, „Poranna zaprawa”, „Siwy bajerant” i „Laga na Robercika” – takie tytuły noszą najnowsze spoty, w których można podziwiać aktorskie umiejętności ambasadora BETFAN - Mariusza Pudzianowskiego. Towarzyszy mu „Człowiek Koń” - live brand hero marki i jednocześnie alter ego konia Betfana, którego Pudzian jest właścicielem, a bukmacher sponsorem tytularnym.

Mglisty róż - V413 Rosy Moment - to kolor roku 2023 marki Tikkurila. Choć nieco przygaszony, emanuje ciepłem i empatią, podkreślając znaczenie bycia razem. Rosy Moment V413 symbolizuje niezwykłe momenty, gdy ścieżki życia dwóch osób się przenikają.

Betfan

Według analiz BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, niedawno ujawniony związek Kasi Cichopek i Macieja Kurzajewskiego doczeka się sformalizowania i para zostanie małżeństwem. Zdaniem analityków BETFAN najprawdopodobniej nastąpi to już w 2023 r. A czy będzie to ślub kościelny i czy nowa rodzina powiększy się o kolejne dziecko? I czy była żona Macieja Kurzajewskiego spotka się z nim w sądzie?

Sfinks logo

Sieć restauracji SPHINX wprowadziła ofertę „Grzyby, dynie, chili”. To jesienno-zimowa wkładka do menu głównego, w której pojawiło się wiele nowych dań opartych na sezonowych warzywach i rozgrzewających przyprawach. Wśród nich jest m. in. krem z dyni, tatar z suszonych pomidorów czy kurczak na sosie grzybowym i plackach ziemniaczanych.

Sfinks logo

SPHINX, największa sieć restauracji casual dining w Polsce, wprowadza nowe menu główne, w którym kusi różnorodnością dań, proponując nowe shoarmy, więcej dań rybnych oraz potraw z kurczakiem. W październiku w karcie SPHINX znalazły się m.in. shoarma z krążkami cebulowymi, polędwica z dorsza na kaszy bulgur z warzywami oraz chickenburger. Inną zmianą, jaką zobaczą goście odwiedzający restauracje SPHINX, jest nowa zastawa do zup i deserów inspirowana orientem.

Betfan

Do rady nadzorczej BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, dołączył Tomasz Woźniak, założyciel i prezes firmy Future Mind, która odpowiada za topowe aplikacje mobilne w Polsce, jak m.in. Żappka czy aplikacja sieci Hebe. To strategiczne wzmocnienie bukmacherskiej spółki w obszarze technologicznym przez uznanego eksperta w dziedzinie produktów cyfrowych i strategii mobilnych.

Betfan

Według prognoz BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Robert Lewandowski ma spore szanse na przywiezienie nagrody ze zbliżającej się gali Złotej Piłki. Chodzi o statuetkę dla najlepszego napastnika, do której jednak jest jeszcze inny poważny kandydat. Zdaniem BETFAN nie najlepsze są za to widoki polskiego piłkarza na główne trofeum – Ballon d’Or. Czy w tej sytuacji Robert i Anna Lewandowscy w ogóle pofatygują się na galę Złotej Piłki? A może piłkarz przyjedzie, ale sam?

 

Premiera najnowszej odsłony gry piłkarskiej ze stajni EA Sports oznacza też powrót największych esportowych rozgrywek FIFA w Polsce. Na krajowe salony wraca PKO Bank Polski Ekstraklasa Games. Zawody - podobnie jak w ostatnich latach - odbędą się w dwóch odsłonach.

 

Ekstraklasa SA podpisała nową umowę licencyjną z CANAL+, na mocy której nadawca będzie miał prawa do transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w tym minimum 100 w jakości 4K, na terenie Polski w sezonach 2023/24 – 2026/27. Czteroletni kontrakt o wartości blisko 1,3 mld zł zapewni CANAL+ prawo do pokazywania magazynów oraz skrótów w telewizji, serwisie CANAL+ online oraz internecie. Jeden mecz w kolejce oraz poniedziałkowy magazyn skrótów będą dostępne tak jak do tej pory w kanałach otwartych.