Frisco.pl uruchomiło pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się ponad 150 produktów w atrakcyjnych cenach. Klienci czekając na metro mogą za pomocą smartfona zamówić wybrane towary z wirtualnych półek, a Frisco dostarczy je pod wskazany adres. Otwarcie e-sklepu wspiera kampania marketingowa obejmująca działania ATL, BTL oraz PR. Projekt potrwa do końca listopada.

(...)

Kampania została przygotowana przez dział marketingu Frisco.pl, który zajął się również zakupem mediów. Działania PR prowadzi z kolei agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: signs.pl, 5 listopada

http://www.signs.pl/frisco.pl-rusza-z-wirtualnym-sklepem-w-metrze-i-kampania,20136,artykul.html

51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do nagrody głównej w 28 kategoriach w organizowanej przez Związek Firm Public Relations 11. edycji konkursu Złote Spinacze 2013 na najlepsze kampanie PR ostatniego roku.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE:

(…)

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

• Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations

• "Sprawa poznańska" czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants

• Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: wirtualnemedia.pl, 7 października 2013

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-spinacze-2013-znamy-nominowanych

51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominacje do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Warszawie.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE:
(…)
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

  • Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations
  • „Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants
  • Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: Newsline.pl, 7 października 2013

http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art7860,finalisci-11-edycji-konkursu-zlote-spinacze.html

51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominacje do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie.

Oto nominowani w tegorocznej edycji nagrody:

KATEGORIE GŁÓWNE:

(…)

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations

„Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants

Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: mediarun.pl, 6 października 2013

51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do nagrody głównej w 28 kategoriach w 11. edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE:

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

  • Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations
  • „Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants
  • Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: nowymarketing.pl, 4 października 2013

http://nowymarketing.pl/a/2355,zlote-spinacze-2013-nominacje

Ogłoszono finalistów 11. edycji Złotych Spinaczy. 51-osobowe grono jury wybrało 73 projekty, które otrzymały nominacje do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku.

Lista wszystkich nominowanych projektów:

Kategorie główne:

(…)

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

1. „Pociągi relacji szczególnych” – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations

2. „Sprawa poznańska”, czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants

3. Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: marketing-news.pl, 4 października 2013

http://marketing-news.pl/message.php?art=39909

51-osobowe grono jury wybrało 73 projekty, które otrzymały nominację  do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie.  Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE:
(…)
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations

„Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants

Sfinks kontra UOKiK– Practum Consulting

Więcej: zfpr.pl, 4 października 2013

http://www.zfpr.pl/aktualnosci/id/117

51-osobowe grono jury wybrało 73 projekty, które otrzymały nominację do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie. Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

KATEGORIE GŁÓWNE:

(…)

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations

„Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants

Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: internetpr.pl, 7 października 2013

http://www.internetpr.pl/pr_wiedza/informacje/art4441,finalisci-11-edycji-konkursu-zlote-spinacze-2013.html