Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. Spot wizerunkowy Sphinxa będzie wyświetlany w 31 kinach znajdujących się w 28 miastach Polski. Kampania rusza 8 lutego i potrwa 3 miesiące.

Sphinx – sieć restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska – przygotował dla klientów ofertę pod hasłem „Wielki powrót shoarmy”. W ramach tej promocji goście restauracji mogą zamówić shoarmę z napojem w atrakcyjnej cenie. Oferta obowiązuje do 10 lutego br.

Spółka Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, podpisała nową umowę z PepsiCo - swoim dotychczasowym dostawcą napojów bezalkoholowych. Na jej podstawie przez 5 lat PepsiCo będzie dostarczać napoje gazowane, soki i wodę do wszystkich sieci restauracji zarządzanych przez Sfinksa. Wartość kontraktu w tym okresie jest szacowana na 25 mln zł.

Restauracje Chłopskie Jadło w Krakowie, należące do sieci zarządzanej przez Sfinks Polska, z okazji karnawału przygotowały serię spotkań z gwiazdami. Już 4 stycznia w krakowskim lokalu przy ul. Świętego Jana 3 goście Chłopskiego Jadła będą mogli spotkać się z gwiazdą muzyki klubowej - Nickiem Sincklerem i uzyskać autograf artysty. Co więcej, jeszcze w styczniu do Chłopskiego Jadła zawitają również polscy muzycy – zespół WEEKEND i rockowa grupa PECTUS, która zagra koncert dla klientów restauracji przy ul. Grodzkiej 9 w Krakowie.

Sfinks Polska, zarządzający sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otwiera w sobotę, 22 grudnia, nową restaurację Sphinx w Kielcach. Jest to drugi lokal tej sieci działający w stolicy województwa świętokrzyskiego. Nowy Sphinx to restauracja własna i mieści się w Galerii Korona Kielce.

Sfinks Polska, zarządzający sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, zawarł nowe porozumienie z ING Bankiem Śląskim i PKO BP dotyczące restrukturyzacji zadłużenia spółki. Banki przystały m.in. na czasowe zawieszenie wszelkich spłat, wydłużenie okresu, w którym kredyty mają być uregulowane, częściowe umorzenie zobowiązań i zmniejszenie swojej marży. Dzięki temu Sfinks zyska dodatkowe środki na rozwój. W zamian spółka musi wykazać się działaniami inwestycyjnymi oraz odpowiednim poziomem wyniku na sprzedaży powiększonego o amortyzację.

Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, podpisała umowę o współpracy z Eurocash. W rezultacie Eurocash będzie odpowiadać za dostarczanie produktów do wszystkich restauracji Sfinksa. Umowa wejdzie w życie najpóźniej 1 stycznia 2013 i będzie obowiązywać do końca 2015 roku. Szacunkowa wartość kontraktu to 98 mln zł.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – przygotował  świąteczne menu dla klientów, którzy przed Bożym Narodzeniem planują zorganizować spotkanie firmowe lub w gronie znajomych. W ramach tej oferty Sphinx proponuje do wyboru trzy zestawy w różnych cenach, składające się z tradycyjnych potraw wigilijnych uzupełnionych o dania dostępne w obecnym menu. Ponadto goście, którzy wezmą udział w spotkaniu świątecznym otrzymają kupony upominkowe. Oferta jest dostępna we wszystkich „miejskich” Sphinxach oraz w wybranych restauracjach w centrach handlowych.