informacja prasowa

Wysyłając informację prasową do mediów, firmy liczą na pozytywny efekt w postaci wzmożonego zainteresowania dziennikarzy tematem i licznych publikacji. Jednak nie zawsze oczekiwania zostają spełnione. Wówczas pojawiają się pytania, dlaczego informacja nie zaciekawiła dziennikarzy i czy zostały popełnione jakieś błędy? Warto zatem poznać podstawowe zasady przygotowania i dystrybucji prawidłowej informacji prasowej, a także elementów, które zwiększają szanse na jej rozpowszechnienie w mediach.

szkolenia medialne

Występ przed kamerą stanowi dla wielu osób wyzwanie. Widzowie oceniają nie tylko to, co jest powiedziane, ale również wygląd i zachowanie osób w telewizji. Kamera z łatwością odsłania wszelkie wizualne i werbalne mankamenty. Warto zatem przed nagraniem przygotować się do rozmowy nie tylko od strony merytorycznej, ale również poświęcić uwagę własnej mimice, gestykulacji, artykulacji, właściwemu ubraniu, aby w efekcie pozostawić po sobie dobre wrażenie.

agencja pr

Co chwila dziś słyszy się o nowoczesnych technologiach, które z powodzeniem znajdują zastosowanie w przemyśle, handlu albo nawet codziennym życiu. Potrafią wiele ułatwić, a do tego swoją nowością przykuwają uwagę, intrygują. Nic więc dziwnego, że coraz częściej wykorzystywane są w działaniach PR-owych czy reklamowych do promocji firm, produktów czy idei. Wdrożone z pomysłem, nieraz budzą ciekawość, a nawet zachwyt otoczenia. Tylko jak je skutecznie wykorzystać? Dobrym źródłem inspiracji mogą być zagraniczne realizacje.